Scrollbalk aan de onderkant van de pagina
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Scrollbalk aan de onderkant van de pagina
Ik ben bezig met een layout alleen blijft er elke keer een scrollbalk aan de onderkant van de pagina staan. Ik heb een layer gemaakt met daarin een iFrame wat ik gebruik voor een nieuws systeem. Ik heb al van alles geprobeerd, alle maten heb ik al honderd keer veranderd maar de scrollbalk blijft er staan. Heeft iemand suggesties? Ik gebruik Dreamweaver.
Laatst gewijzigd door Russ op 14 sep 2004, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds hetzelfde probleem. Ik weet niet of dit helpt, ik gebruik een scriptje om het nieuws te posten. De template die daarvoor gebruikt wordt staat hieronder. De vetgedrukte 100% stond op 480 (pixels).
<table border="0" width="100%" cellspacing="1" cellpadding="3">
<tr>
<td width="100%" style="text-align:justify">
<b>{title}</b>
</td>
</tr>
<tr>
<td width="100%" style="text-align:justify">
{short-story}</font></td>
</tr>
<tr>
<td width="100%">
<table border="0" style="border-top: 1px dotted #f2f3f3" width="468" cellspacing="0">
<tr>
<td width="220"><i>{date} by {author}</font></i><br> </td><td width="168" ><div align=right>
[full-link]Read More ...[/full-link] [com-link]comments ({comments-num})[/com-link]</font><br>
</div>
</td>
</tr>
</table>
</td>
</tr>
</table>
<br />
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Dit:
Vervangen door dit:<body>
<table width="700" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td>
<div id="Layer1" style="position:absolute; width:480; height:480px; z-index:1; left: 210px; top: 310px; background-color: #FFFFFF; layer-background-color: #FFFFFF; border: 1px none #000000;">
<iframe name="content" width="480" height="480" allowTransparency border="0" frameborder="0" src="news.php"></iframe></div></td>
</tr>
</table>
</body>
<body>
<table width="710" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td>
<div id="Layer1" style="position:absolute; width:490; height:490px; z-index:1; left: 210px; top: 310px; background-color: #FFFFFF; layer-background-color: #FFFFFF; border: 1px none #000000;">
<iframe name="content" width="490" height="490" allowTransparency border="0" frameborder="0" src="news.php"></iframe></div></td>
</tr>
</table>
</body>
lastmodified.net
als je met een .css bestand werkt voor de stijl/kleuren moet je de forms dus een class geven en deze class in het .css bestand zetten
subSilver heeft dat bijvoorbeeld ook, hier heet de class post
subSilver heeft dat bijvoorbeeld ook, hier heet de class post
je krijgt dan iets van <textarea class="post" cols="10" rows="4"></textarea>input.post, textarea.post, select {
background-color : #FFFFFF;
}
-
- Contacteer: