Ik heb een aantal mods geinstalleerd op mijn forum waaronder een aantal die verwijzen naar profiel aanpassingen.
Zoals de map mod, custom rank, custom profile fields (xdata mod en XUI), verjaardagsdingen enz.
Daarnaast heb ik een mod voor een custom register template waarin alleen maar gevraagt wordt naar gebruikersnaam, password en gmt tijd/taal.
Maar zodra ze registreren krijgen ze wel de goede melding dat alles is gelukt en ze kunnen inloggen maar zodra ze hun profiel bekijken is het mis
Bij msn adres wordt automatisch een 1 ingevult, vast een verwijzing naar een andere mod/code die met 0-en en 1-en werkt maar dat komt daar te staan en ook het onderschrift wordt automatisch gevult met vreemde teksten zoals e626d8828s enz.
Daarnaast staan nieuwe leden automatisch als verborgen ingestelt terwijl al deze dingen natuurlijk niet van te voren zijn ingevult, sterker nog deze dingen komen ze niet eens tegen bij registratie.
Heeft iemand een idee, ik ga er zelf vanuit dat het in usercp_register zit maar wie weet wel ergens anders.
Alvast vriendelijk bedankt.