gasten optie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
relaxuh17

gasten optie

Bericht door relaxuh17 » 27 apr 2003, 17:38

Ik heb vandaag het phpbb forum op me server gezet maar wil de gast optie uitschakelen dat je verplicht om te registreren voordat je een bericht kan achterlaten op het forum hoe doe ik dit.

Ook heb ik de nederlandse versie gedownload en geuplad bij mijn configuratie staat hij nu op dutch maar het blijf engels.

Hoe los ik deze 2 problemen op :oops:

FlorisD
Contacteer:

Re: gasten optie

Bericht door FlorisD » 27 apr 2003, 17:52

relaxuh17 schreef:Ik heb vandaag het phpbb forum op me server gezet maar wil de gast optie uitschakelen dat je verplicht om te registreren voordat je een bericht kan achterlaten op het forum hoe doe ik dit.
Dit doe je door de permissies van een forum te veranderen in je administatiepaneel->Forum Management->Permissies. Hoe moet je deze op "Geregistreerd" zetten in de eenvoudige modus of dit zelf instellen op "REG" in de geavanceerde modus.
Ook heb ik de nederlandse versie gedownload en geuplad bij mijn configuratie staat hij nu op dutch maar het blijf engels.

Hoe los ik deze 2 problemen op :oops:
Je moet de taal nog veranderen in je eigen profiel.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

Gesloten