Map Structuur?

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
RicX
Contacteer:

Map Structuur?

Bericht door RicX » 24 apr 2003, 13:30

Hey,

Ik ben bezig met het installeren van phpBB met behulp van FlorisD z'n nederlands beschrijving.

Alleen ik heb het pakketje van phpBB gedownload maar alles ligt doorelkaar..dus niet onderverdeeld in mappen :S

Wie kan mij vetellen welke mappen ik moet aanmaken en welke bestanden daar in moeten?

Thanx

FlorisD
Contacteer:

Re: Map Structuur?

Bericht door FlorisD » 24 apr 2003, 14:41

RicX schreef:Hey,

Ik ben bezig met het installeren van phpBB met behulp van FlorisD z'n nederlands beschrijving.

Alleen ik heb het pakketje van phpBB gedownload maar alles ligt doorelkaar..dus niet onderverdeeld in mappen :S

Wie kan mij vetellen welke mappen ik moet aanmaken en welke bestanden daar in moeten?

Thanx
Veel mappen hebben dezelfde naam en veel bestanden ook. Het is dus niet mogelijk om dit er zomaar in te zetten.

Je zal de bestanden dus gewoon goed moeten uitpakken, met de "directory structure" (dus mapstructuur) aan.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting

matel
Contacteer:

Bericht door matel » 24 apr 2003, 14:54

Je gebruikt vast WinZip? Dan zie je inderdaad niet de structuur. Klik op de knop Extract en pak de bestanden uit naar de directory die je wil. Zorg dat de optie "use folder names" (of iets in die richting) aanstaat. Dit kun je instellen in het venster wanneer je op extract hebt geklikt.
ManyLinks website
ManyThings Forum Kom en wordt ook lid!
Afbeelding

michaa113
Contacteer:

Bericht door michaa113 » 24 apr 2003, 15:29

Of gebruik winzip wizzard
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!

Gesloten