Hoe veranderen "Tabel Kop Kleur" op portal: EZport

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
KevinS

Hoe veranderen "Tabel Kop Kleur" op portal: EZport

Bericht door KevinS » 24 apr 2003, 11:25

Ik heb een portal online gezet nu wil ik alleen iets aan de kleuren veranderen....

http://nlnet.haz.dk/forum/portal.php

Links op de portal staat "Forum navigatie" deze tekst staat in een cel en die cel heeft een achtergrond plaatje/kleur...

Haalt hij deze op van het forum?
Ik wil deze namelijk veranderen in een andere Kop Kleur die ook op mijn forum staat...

Hoe kan ik die kleur op het portal nu vernaderen van die cell en waar????

Alvast bedankt!

DeMolT

Bericht door DeMolT » 24 apr 2003, 16:27

dan moet je bij admin panel zijn en daar klik je onder het menu styles op management dan klik je op de template die je wilt veranderen(de edit link) en daar kun je de kleuren veranderen ook van de portal.....

KevinS

Bericht door KevinS » 24 apr 2003, 16:52

DeMolT schreef:dan moet je bij admin panel zijn en daar klik je onder het menu styles op management dan klik je op de template die je wilt veranderen(de edit link) en daar kun je de kleuren veranderen ook van de portal.....

Ja maar ik wil alleen enkele kleuren van de de portal wijzigen en als ik iets wijzig in de amdin bij styles dan verandert dat op het forum ook...

DeMolT

Bericht door DeMolT » 24 apr 2003, 18:01

dat komt omdat je style van beide is dus je kunt nie alleen van het portal veranderen

Gesloten