"Verstuurd een bericht"

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
aapbe

"Verstuurd een bericht"

Bericht door aapbe » 07 jun 2004, 17:42

Hallo,

Wij gebruiken de template "Iris" op ons forum (weet niet of dit van belang is). Als je nu een user een email wil sturen via het forum zelf krijg je als titel van die pagina: "Verstuurd een bericht" ipv "Verstuur een bericht".
Ik heb alle mogelijke Dutch language files geopend en met een search en replace gezocht naar "Verstuurd een bericht". Mijn programmaatje vindt echter niets. Weet er iemand in welke file ik die kanjer van een typo kan aanpassen?

Luuk

Bericht door Luuk » 07 jun 2004, 17:43

het moet toch echt in language/lang_dutch/lang_main.php staan hoor! :roll:
Afbeelding

aapbe

Bericht door aapbe » 07 jun 2004, 17:47

Ik heb lang_main.php geopend, search string "verstuurd een bericht" ingevoerd en vond niks. Daarna heb ik enkel "Verstuurd" ingevoerd, en vond de fout. :roll: Tijd om een ander search and replace proggie aan te schaffen denk ik. :)
Bedankt, Luuk.

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 07 jun 2004, 21:46

Waarschijnlijk zocht je case sensitive, en vond je de eerste keer niet omdat je verstuurd met een kleine letter schreef. ;)

aapbe

Bericht door aapbe » 07 jun 2004, 22:10

Nee. Ik zocht echt niet case sensitive, en jongens, jongens, wat een hoop fouten staan er in die Nederlandse vertaling. Ik weet wel, het is allemaal vrijwilligerswerk, maar als je het dan toch doet, waarom het dan niet meteen goed doen? :D

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 08 jun 2004, 18:27

Omdat het vertalen dagen geduurd heeft. Dan wil je het snel doen en maak je sneller tiepfauwten.

Gesloten