Hallo,
ik ben bezig om de faq wat aan te passen zodat ik er zelf nog wat dingen in kan plaatsen. Nu wil ik bij één vraag (over BBCode) een link opnemen zodat ze door kunnen klikken naar de BBCode faq. Ik heb in de map language/language_dutch het bestand lang_faq.php geopend en daar stonden inderdaad alle faq's in. Bij het plaatsen van een a href begint hij te flippen en krijg ik de volgende foutmeldingen:
Parse error: parse error, expecting `')'' in /home/sites/site75/web/Html/forum/language/lang_dutch/lang_faq.php on line 62
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site75/web/Html/forum/language/lang_dutch/lang_faq.php:62) in /home/sites/site75/web/Html/forum/includes/page_header.php on line 474
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site75/web/Html/forum/language/lang_dutch/lang_faq.php:62) in /home/sites/site75/web/Html/forum/includes/page_header.php on line 476
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sites/site75/web/Html/forum/language/lang_dutch/lang_faq.php:62) in /home/sites/site75/web/Html/forum/includes/page_header.php on line 477
Wie kan mij helpen en heeft hier een oplossing voor.
Ik wacht in spanning af, alvast bedankt
FAQ
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: FAQ
Logisch, je hebt hoge komma's " gebruikt waar PHP over struikelt. De string begint en eindigt zelf al met hoge komma's, als deze tekens halverwege ook nog eens voorkomen weet het systeem dus niet meer wat code is en wat niet.Booster schreef:Bij het plaatsen van een a href begint hij te flippen
Zie je? Om er dan toch een anchor tag tussen te krijgen moet je de komma's uitsluiten met een backslash: \" . Dat ziet er dus zo uit:$faq[] = array("I've lost my password!", "Don't panic! While your password cannot be retrieved it can be reset. To do this go to the login page and click <u>I've forgotten my password</u>. Follow the instructions and you should be back online in no time.");
$faq[] = array("I've lost my password!", "Don't panic! <a href=\"profile.php?mode=sendpassword\" target=\"_blank\">[/color][/b]Click here!</a>");
-
Booster