Betaalde hosting
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
-
Basic ConfigurationRico schreef:Ik zit nu al zo een 2 jaar bij PCExtreme.nl,
en dit bevalt me uitstekend!
Ik kwam binnen toen het bedrijf aan het opgroeien was en het is nu opgegroeid tot een goed hostingbedrijf.
De pakketten zijn redelijk goedkoop
Default board language:
Database Type:
Choose your installation method:
Database Configuration
Database Server Hostname / DSN:
Your Database Name:
Database Username:
Database Password:
Prefix for tables in database:
Wat moet ik hier invullen?
500 mb?? is dat niet erg weinig, aangezien je een hoop foto's in je album hebt zitten 

Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Misschien even je webhoster zelf vragen? Het lijkt me hier geen supportforum voor pcextremeParetje schreef:500 phpwrapper internal error : ERR_MISSING_CGI_PRIVILEGE (45)
Wa is da?
Ik kan me niet inloggen en ik kan ook niet naar mijn admin paneel

http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
Heel erg bedankt mijn forum staat online. Het is wel nog niet het domein want dat is nog niet helemaal in orde.
http://www.online-urbanus-be.nl02.membe ... .nl/Forum/
http://www.online-urbanus-be.nl02.membe ... .nl/Forum/
-
Mijn mening...........
Mijn mening...........
Je kan beter een betaalde host nemen...ben je van een hoop gedonder af, je hebt geen ads (reclame) je eigen ftp/plesk/of direct admin/ en dat hoeft echt niet zo duur te zijn, gaat al vanaf zo'n $2.50 per maand, 250Mb, space,5 gig traffic,een biertje in de kroeg kost meer../ met alle opties, wij hosten pakweg 60 forums + zo'n 70 website's, wij beschikken over snelle dedicated servers, en voor de gamers, hebben wij, een high traffic account full options (250 Gigs traffic per maand/15 Gigs hd-space/Plesk controll panel/of direct admin/eigen IP/extra's (domainnames, subdomains, mysql databases, webmail, private cgi, php support, ssi, etc etc). The server is at least a P2.4 with a Gig Ram and connected to a 100Mbit uplink, or better.
voor $35 per maand),
Wij hebben onze servers staan in Texas (USA) geen gelu... met een helpdesk waarvoor je moet dokken je kent dat wel als je gaat bellen... kies voor optie 1 blabla...,gewoon rechtstreeks contact met de eigenaren, als je iets/hulp moet hebben, forums installeren doen we gratis voor je, ook design forums/banner design/website design/..
Intresse..? pm me
Met vriendelijke groet an allemaal nog een gezond/gelukkig 2006,
Saskia,
Je kan beter een betaalde host nemen...ben je van een hoop gedonder af, je hebt geen ads (reclame) je eigen ftp/plesk/of direct admin/ en dat hoeft echt niet zo duur te zijn, gaat al vanaf zo'n $2.50 per maand, 250Mb, space,5 gig traffic,een biertje in de kroeg kost meer../ met alle opties, wij hosten pakweg 60 forums + zo'n 70 website's, wij beschikken over snelle dedicated servers, en voor de gamers, hebben wij, een high traffic account full options (250 Gigs traffic per maand/15 Gigs hd-space/Plesk controll panel/of direct admin/eigen IP/extra's (domainnames, subdomains, mysql databases, webmail, private cgi, php support, ssi, etc etc). The server is at least a P2.4 with a Gig Ram and connected to a 100Mbit uplink, or better.
voor $35 per maand),
Wij hebben onze servers staan in Texas (USA) geen gelu... met een helpdesk waarvoor je moet dokken je kent dat wel als je gaat bellen... kies voor optie 1 blabla...,gewoon rechtstreeks contact met de eigenaren, als je iets/hulp moet hebben, forums installeren doen we gratis voor je, ook design forums/banner design/website design/..
Intresse..? pm me
Saskia,
ik zit bij mijn domein nog nooit problemen mee gehad
Je eigen domeinnaam.
500 mb schijfruimte.
Ruim voldoende voor 500 pagina's foto's en tekst.
Omgelimiteerde dataverkeer.
En razend snelle support binnen 1 werkdag antwoord
enz.
Je eigen domeinnaam.
500 mb schijfruimte.
Ruim voldoende voor 500 pagina's foto's en tekst.
Omgelimiteerde dataverkeer.
En razend snelle support binnen 1 werkdag antwoord
enz.
Niet helemaal mee eens.. de MySQL server is nu weer down en ik denk er serieus aan om over te stappen ..Freelancer-gfx schreef:http://www.sity.nl
Goedkoop!
Ik zit er zelf ook, nog geen problemen mee gehad en tot nu toe werkt alles zoals het zou moeten!
Goede hosting!:thumb:
Edit: mijn oog is gevallen op Flexwebhosting, maar welk pakket raden julie me aan? Spammersheaven zit daar ook, een forum van zo'n grote, welk pakket heeft dat nodig?
éépoks
Re: Mijn mening...........
Saskia, dit komt heel erg over als reclame, en dat is toch niet wat hier willen. Daarnaast heeft Paretje wel degelijk betaalde hosting, maar is alleen het domein nog niet online. PCExtreme is dan zo vriendelijk ook het tijdelijke adres van je website te geven, zodat je in ieder geval al kan beginnen met uploaden (want FTP is niet domeinafhankelijk) en alles kan instellenSudjarwadi schreef:Mijn mening...........
*knipperdeknip*
Intresse..? pm me
Saskia,

... Maar ik modereer (nog) niet.
- Impactforra
Ik ben eindelijk weg van watsnel! Waarom? De service was slecht, je stelde een vraag, 5 tot 10 dagen later krijg je hem.
De server is langzaam dus ik ben overgegaan naar flexwebhosting echt stukken beter! Qua service al helemaal
De server is langzaam dus ik ben overgegaan naar flexwebhosting echt stukken beter! Qua service al helemaal