Op weg naar phpBB3: Release Candidate 1
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
- Wout -- w00t
Tabellen worden wel degelijk gebruikt in de nieuwe stijl, maar alleen daar waar het semantisch verantwoord is.
Oftewel memberlists en topic lists dat soort dingen zullen in tabellen verdwijnen.
Verder zou ik inderdaad maar gaan oefenen met css mocht je van plan zijn de template set van de nieuwe stijl te gebruiken.
Je kan natuurlijk ook je eigen template set schrijven, maar dat is best wel veel werk...(gezien de 90 html bestandjes...).
Oftewel memberlists en topic lists dat soort dingen zullen in tabellen verdwijnen.
Verder zou ik inderdaad maar gaan oefenen met css mocht je van plan zijn de template set van de nieuwe stijl te gebruiken.
Je kan natuurlijk ook je eigen template set schrijven, maar dat is best wel veel werk...(gezien de 90 html bestandjes...).
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Het veranderen van de layout gaat redelijk vlot, als je de css'jes met elkaar vergelijkt.. zie : klik ben ik nu aan bezig.
Ik kijk uit naar de nieuwe versie, het heeft echt lekker veel extra's. 
Ik zag dat je daar ook bijlagen kan posten, bv foto's. Dus dan is het opgeslagen op mijn webserver en kan het automatisch verkleinen enzo. Weet iemand toevallig of er een mod is waarmee ik dat nu al kan toevoegen? Gaat het overstappen naar nieuwe versie dan wel nog makkelijk? Er worden nl vaak foto's getoond bij mijn forum, nu moeten ze het op eigen sites zetten, vaak staat het er later niet meer op waardoor de topic verwijderd kan worden, vandaar dat ik het fijn zou vinden als het is gehost op eigen server.
Alvast bedankt!

Ik zag dat je daar ook bijlagen kan posten, bv foto's. Dus dan is het opgeslagen op mijn webserver en kan het automatisch verkleinen enzo. Weet iemand toevallig of er een mod is waarmee ik dat nu al kan toevoegen? Gaat het overstappen naar nieuwe versie dan wel nog makkelijk? Er worden nl vaak foto's getoond bij mijn forum, nu moeten ze het op eigen sites zetten, vaak staat het er later niet meer op waardoor de topic verwijderd kan worden, vandaar dat ik het fijn zou vinden als het is gehost op eigen server.

Alvast bedankt!
Dit is de Attachement Mod voor 2.0.x: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=74505sandra schreef:Ik zag dat je daar ook bijlagen kan posten, bv foto's. Dus dan is het opgeslagen op mijn webserver en kan het automatisch verkleinen enzo. Weet iemand toevallig of er een mod is waarmee ik dat nu al kan toevoegen?
De auteur van de mod is Acyd Burn, de huidige hoofdontwikkelaar van phpBB. Hij heeft al min of meer toegezegd een upgade script te zullen maken.sandra schreef:Gaat het overstappen naar nieuwe versie dan wel nog makkelijk?
Bedankt voor de snelle reactie.Spambot schreef:Dit is de Attachement Mod voor 2.0.x: http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=74505sandra schreef:Ik zag dat je daar ook bijlagen kan posten, bv foto's. Dus dan is het opgeslagen op mijn webserver en kan het automatisch verkleinen enzo. Weet iemand toevallig of er een mod is waarmee ik dat nu al kan toevoegen?
De auteur van de mod is Acyd Burn, de huidige hoofdontwikkelaar van phpBB. Hij heeft al min of meer toegezegd een upgade script te zullen maken.sandra schreef:Gaat het overstappen naar nieuwe versie dan wel nog makkelijk?

-
Hey ik heb een probleem :
Krijg ik overal op men forum en daaronder is dan men forum en dazt is dan in koeien van letters en tekengroote staat op normaal
iemand.
Code: Selecteer alles
Warning: realpath() has been disabled for security reasons in /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/functions.php on line 2224
Warning: realpath() has been disabled for security reasons in /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/functions.php on line 2225
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/session.php on line 70: realpath() has been disabled for security reasons
Warning: realpath() has been disabled for security reasons in /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/functions.php on line 2224
Warning: realpath() has been disabled for security reasons in /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/functions.php on line 2225
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/session.php on line 71: realpath() has been disabled for security reasons
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/functions.php on line 2656: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/functions.php:2224)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/functions.php on line 2657: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/functions.php:2224)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/functions.php on line 2658: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/luchtmatras.awardspace.com/forum/includes/functions.php:2224)
iemand.
Mischien dat je het beste eventjes naar phpBB.com kan gaan -> http://www.phpbb.com/phpBB/viewforum.php?f=46
Voor de Beta support
Voor de Beta support

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads