massmail?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: massmail?
Alle permissiezijn goed ingesteld en de module is goed toegevoegd. Maar nog steeds geen resultaat.
wie o wieeeeeeee weet het
wie o wieeeeeeee weet het
Durf het bijna niet te zeggen, maar ook de buffer geleegd met de cache van je template's.
hahah jaa dit is ook gebeurdphotodrome schreef:Durf het bijna niet te zeggen, maar ook de buffer geleegd met de cache van je template's.

De support Tool Kit al geprobeerd, die kan ook de Modules herstellen:
http://www.phpbb.com/support/stk/
http://www.phpbb.com/support/stk/
ehmm nee dit kende ik nog niet... is het wat?
Je zou het kunnen proberen. Het is een officieel iets van phpBB.com dus betrouwbaar.
Het is een soort extern beheerderspaneeltje waar je dat soort dingen mee kan repareren enzo.
Het is een soort extern beheerderspaneeltje waar je dat soort dingen mee kan repareren enzo.
Jeroen
maar er is alleen een unstable versie? gewoon doen?Pietje schreef:Je zou het kunnen proberen. Het is een officieel iets van phpBB.com dus betrouwbaar.
Ja, gewoon doen en hopen dat het helpt.Reena schreef:maar er is alleen een unstable versie? gewoon doen?Pietje schreef:Je zou het kunnen proberen. Het is een officieel iets van phpBB.com dus betrouwbaar.
Het probleem heb ik gevonden hoor (al voor je opgelost). Je moest namelijk via de Instellingen e-mails, het volgende toestaan: 'Sta e-mails toe op het forum:' dat stond bij jouw uitgeschakeld, nu kan je wel een Massamail versturen.
Ik heb het voor je gevraagd op phpBB.com
Vandaar dat ik het nu weet.
Joep
Joep
Jeeeeeeeeeeeeetjeeeejoept schreef:Het probleem heb ik gevonden hoor (al voor je opgelost). Je moest namelijk via de Instellingen e-mails, het volgende toestaan: 'Sta e-mails toe op het forum:' dat stond bij jouw uitgeschakeld, nu kan je wel een Massamail versturen.
Joep
wat een gedoe was het om erachter te komen! Heeeeeeeeeel erg bedanktttttttt (K)(K)