Spambots
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Jean-Pierre Ilmer
Doe dat eenspaul schreef:Ik ben niet 24 uur per dag aanwezig, en antwoord dus ook niet 24 uur per dag. Tevens geef ik(zoals bijna iedereen hier) geen support via PM.
Je hebt vermoed ik gewoon simpelweg lang_main.php niet voor alle talen goed aangepast, controleer dat nog eens.
Niet grappig reneXP-Rene schreef:Gefeliciteerd Paul, daar ga je weer.Jean-Pierre Ilmer schreef:Paul, heb je een prive berichtje gestuurd, JP.

- Jean-Pierre Ilmer
Beste mensen met alle goede wil, ik heb nieuwe taalpakket Nederlands gedownload en en de files geüpload en ook nog eens van het Engelse, en de laatste melding bij registratie die ik krijg is "De ingevoerde bevestigingscode is onjuist" en binnen deze files veranderingen doen is mij zoals ik reeds zei onbekent.
Je bent nooit te oud om te leren!
Je template is niet bijgewerkt tot 2.0.20.
Open:
Zoek:
Voeg daarna toe:
Als het goed is zie je dan het plaatje van de visuele bevestigingscode staan.
Succes
Open:
Code: Selecteer alles
/templates/fisubsilver/profile_add_body.tpl
<input type="password" class="post" style="width: 200px" name="password_confirm" size="25" maxlength="32" value="{PASSWORD_CONFIRM}" />
</td>
</tr>
<!-- Visual Confirmation -->
<!-- BEGIN switch_confirm -->
<tr>
<td class="row1" colspan="2" align="center"><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_IMPAIRED}</span><br /><br />{CONFIRM_IMG}<br /><br /></td>
</tr>
<tr>
<td class="row1"><span class="explaintitle">{L_CONFIRM_CODE}: * </span><br /><span class="gensmall">{L_CONFIRM_CODE_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="text" class="post" style="width: 200px" name="confirm_code" size="6" maxlength="6" value="" /></td>
</tr>
<!-- END switch_confirm -->
Als het goed is zie je dan het plaatje van de visuele bevestigingscode staan.
Succes

- Jean-Pierre Ilmer
Prachtig, wakker worden op een zaterdag morgen met een forum dat het terug doet, bedankt Derky het is in orde.
Heb nog een klein vraagje, wel niet zó belangrijk maar toch. Is het in 2.0.20 normaal als je ingelogt bent als admin je nog eens moet inloggen om naar config.scherm te gaan? Vroeger was dat niet zo, maar ja zoals ik zei dat is dan ook wel niet zo erg.
Heb nog iets ontdekt, als ik inlog op het forum blijf ik ingelogt, maar als ik inlog naar forum en config.scherm dan moet ik telkens inloggen als ik het forum opstart.
Nogmaals bedankt, Jean-Pierre.
Heb nog een klein vraagje, wel niet zó belangrijk maar toch. Is het in 2.0.20 normaal als je ingelogt bent als admin je nog eens moet inloggen om naar config.scherm te gaan? Vroeger was dat niet zo, maar ja zoals ik zei dat is dan ook wel niet zo erg.
Heb nog iets ontdekt, als ik inlog op het forum blijf ik ingelogt, maar als ik inlog naar forum en config.scherm dan moet ik telkens inloggen als ik het forum opstart.
Nogmaals bedankt, Jean-Pierre.

Je bent nooit te oud om te leren!
- Jean-Pierre Ilmer