Jongetje/Mannetje --- Meisje/Vrouwtje
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Je verzint ze wel weer he Xp Rene
Me is a Jongen

Me is a Jongen

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ja, goed ben ik he? Bwegh.Opeltijgertje schreef:Je verzint ze wel weer he Xp Rene![]()
Maar wees gerust, de volgende poll is zich alweer aan het ontwikkelen in mijn hoofdje.
Dat wordt wel een hele leuke, met andere woorden, hou de algemene chat maar goed in de gaten, tenminste, als ik niet gecensureerd wordt,

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
- Lady Elensar
*me gaat aan Carlo vragen om de poll rechten weer dicht te gooien.XP-Rene schreef:Maar wees gerust, de volgende poll is zich alweer aan het ontwikkelen in mijn hoofdje.
Dat wordt wel een hele leuke, met andere woorden, hou de algemene chat maar goed in de gaten, tenminste, als ik niet gecensureerd wordt,He Bee???

// mm, we zouden maar één offtopic houden.. nouja ik ben man, zover ik weet.
-
- Contacteer:
Hoi Stef,Stef schreef:*me gaat aan Carlo vragen om de poll rechten weer dicht te gooien.XP-Rene schreef:Maar wees gerust, de volgende poll is zich alweer aan het ontwikkelen in mijn hoofdje.
Dat wordt wel een hele leuke, met andere woorden, hou de algemene chat maar goed in de gaten, tenminste, als ik niet gecensureerd wordt,He Bee???
![]()
// mm, we zouden maar één offtopic houden.. nouja ik ben man, zover ik weet.
In dit geval heb ik de poll toegevoegd. Ik zal maar snel in een hoekje wegkruipen

... Maar ik modereer (nog) niet.
- Wout -- w00t
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- Wout -- w00t
- Lady Elensar