weren bepaalde gebruikers
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Als je de nieuwste versie phpBB gebruikt moet het erin zitten. Dit zit er al in sinds versie 2.0.17 dacht ik.
Als je het niet ziet staan, kan ik maar een ding bedenken, en dat is dat je nederlandse vertaling niet helemaal goed is.
Stel je eigen profiel eens in op engels en kijk dan nog eens in je ACP en zoek dan naar Visual Confirmation in je ACP.
Of, en dat is ook nog een mogelijkheid, het zit (nog) niet in de template die je gebruikt, mits je geen subSilver gebruikt.
Als je het niet ziet staan, kan ik maar een ding bedenken, en dat is dat je nederlandse vertaling niet helemaal goed is.
Stel je eigen profiel eens in op engels en kijk dan nog eens in je ACP en zoek dan naar Visual Confirmation in je ACP.
Of, en dat is ook nog een mogelijkheid, het zit (nog) niet in de template die je gebruikt, mits je geen subSilver gebruikt.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
you're absolutely right! :thumb: Ik heb het meteen aangezet. Heb je misschien ook enig idee welk NL-bestand in mijn templ. en/of language niet klopt? Niet zo heel erg belangrijk, het werkt nu, maar tochXP-Rene schreef:Stel je eigen profiel eens in op engels en kijk dan nog eens in je ACP en zoek dan naar Visual Confirmation in je ACP.

harstikke fijn, dank je voor de moeite!
Ja, in language/lang_dutch/lang_admin.php en language/lang_dutch/lang_main.php
KNAVIVO DIERENHULP
Maar vast nog niet in de meest gangbare templates, wel?Bee schreef:Hoi,
Als het goed is, is het taalpakket van phpBB.com voor Nederlands nu ook voorzien van Visuele Confirmatie.
KNAVIVO DIERENHULP
Klopt, had het ook al gezien, maar had geen zin om mijn bericht aan te passen.paulus schreef:2.0.11 zit het er al in rene
KNAVIVO DIERENHULP
Mja, de templates op phpBB.com bevatten het meestal wel, en ook de CA en XS stijlen bevatten de updates meestal welXP-Rene schreef:Maar vast nog niet in de meest gangbare templates, wel?Bee schreef:Hoi,
Als het goed is, is het taalpakket van phpBB.com voor Nederlands nu ook voorzien van Visuele Confirmatie.

... Maar ik modereer (nog) niet.
Misschien een domme of stomme vraag hoor, maar wie houdt al die templates dan bij? Dat lijkt me toch wel monnikenwerk.Bee schreef:Mja, de templates op phpBB.com bevatten het meestal wel, en ook de CA en XS stijlen bevatten de updates meestal welXP-Rene schreef:Maar vast nog niet in de meest gangbare templates, wel?Bee schreef:Hoi,
KNAVIVO DIERENHULP