Moderator tag
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

ben ook gaan proberen om deze mod te instaleren nu moet ik in
bbcode.php het volgende doen:
nu kan ik dit niet vinden in bbcode, heb het via bewerken = > zoeken gedaan en de lijst doorgekeken.
Code: Selecteer alles
#-----[ FIND ]---------------------------------
#
//NOTE: the first element of each array must be '' Add new elements AFTER the ''
$EMBB_widths = array('') ;
$EMBB_values = array('') ;
#
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------
#
// BEGIN Moderator Tags
if ( ($is_auth['auth_mod']) || ( ($userdata['user_level'] != 0) && ( strpos( basename($HTTP_SERVER_VARS['PHP_SELF']), 'privmsg') !== false ) ) )
{
$EMBB_widths[] = '40';
$EMBB_values[] = 'MOD';
}
// END Moderator Tags
Zoek kleine stukjes van de tekst, bijv. " EMBB_widths " , en de moderator tags mod op phpbb.nl is niet helemaal compleet, want ik heb alles goed gedaan, en dubbel zelfs, maar bij het posten zie ik de MOD knop niet.
Maargoed, ik wil graag dat je ook kunt zien WIE er de tag heeft geplaatst, het liefst automatisch, maar ook gewoon in zijn echte waarde mag het:
Maargoed, ik wil graag dat je ook kunt zien WIE er de tag heeft geplaatst, het liefst automatisch, maar ook gewoon in zijn echte waarde mag het:
[mod="YoKev"]Blaat![/mod]
Wijziging: Dit is euh.. mijn siggy!
Heb nu ook op kleine stukjes gezocht zonder resultaatYoKev schreef:Zoek kleine stukjes van de tekst, bijv. " EMBB_widths " , en de moderator tags mod op phpbb.nl is niet helemaal compleet, want ik heb alles goed gedaan, en dubbel zelfs, maar bij het posten zie ik de MOD knop niet.
Maargoed, ik wil graag dat je ook kunt zien WIE er de tag heeft geplaatst, het liefst automatisch, maar ook gewoon in zijn echte waarde mag het:[mod="YoKev"]Blaat![/mod]
Heb ik na gekeken en ik heb versie 19 maar dan met subforums, weet niet hoe die mod heet eigelijk volgens mij CH 2.1.4Derky schreef:
http://www.phpbbmods.nl/view.php?id=238
doe het simpel en zoek opTiger schreef:ben ook gaan proberen om deze mod te instaleren nu moet ik in
nu kan ik dit niet vinden in bbcode, heb het via bewerken = > zoeken gedaan en de lijst doorgekeken.Code: Selecteer alles
#-----[ FIND ]--------------------------------- # //NOTE: the first element of each array must be '' Add new elements AFTER the '' $EMBB_widths = array('') ; $EMBB_values = array('') ; # #-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------ # // BEGIN Moderator Tags if ( ($is_auth['auth_mod']) || ( ($userdata['user_level'] != 0) && ( strpos( basename($HTTP_SERVER_VARS['PHP_SELF']), 'privmsg') !== false ) ) ) { $EMBB_widths[] = '40'; $EMBB_values[] = 'MOD'; } // END Moderator Tags
//NOTE: the first element of each array must be
die goene stukjes zie je snel genoeg en zoek dan de rest zoo heb ik ook veel gezocht want die zoek fukties zijn waardeloos.
(bij html-kit dan)
Dat hebben we allang opgelost. Als jullie ook vragen hoervan hebben post je dat maar lekker in je eigen topic, dit is lastig voor mij.
YoKev schreef:Ik ken jouw ook ja, van habbos forum.
Maar ik wil dus in mijn moderator tag een username, en {USERNAME} werkt daar niet in. Wat moet ik aanpassen?
Wijziging: Dit is euh.. mijn siggy!
YoKev schreef:BumpYoKev schreef:Maargoed, ik wil graag dat je ook kunt zien WIE er de tag heeft geplaatst, het liefst automatisch, maar ook gewoon in zijn echte waarde mag het:[mod="YoKev"]Blaat![/mod]
En dan de "Add-on: Moderation BBcode knop" die zet er automatisch een naam neer als je op die knop druk.Derky schreef:http://www.phpbbmods.nl/view.php?id=238
Ik heb dit al een poos terug geplaatst hoor.