Gezocht programmeur
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Lijkt mij wel een uitdaging; hoe wil je het hebben?mosymuis schreef:Yo mensen, ik heb ook een vraag. Ik wil een besturingssysteem bouwen en er heel beroemd en rijk mee worden, maar heb geen cent verstand van programmeren en mis elk inzicht in ontwikkeling en bedrijfsvoering. Ik zoek dus mensen die dit gratis voor mij willen gaan doen. Wie roept??
oooo wat houden we van je positieve inzichtmosymuis schreef:Yo mensen, ik heb ook een vraag. Ik wil een besturingssysteem bouwen en er heel beroemd en rijk mee worden, maar heb geen cent verstand van programmeren en mis elk inzicht in ontwikkeling en bedrijfsvoering. Ik zoek dus mensen die dit gratis voor mij willen gaan doen. Wie roept??
Count me in. 8)mosymuis schreef:Yo mensen, ik heb ook een vraag. Ik wil een besturingssysteem bouwen en er heel beroemd en rijk mee worden, maar heb geen cent verstand van programmeren en mis elk inzicht in ontwikkeling en bedrijfsvoering. Ik zoek dus mensen die dit gratis voor mij willen gaan doen. Wie roept??