ERROR bij het posten
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

http://pmg.custhelp.com/cgi-bin/pmg.cfg ... &p_lva=569
Klopt.. mee eens... dat begrijp ik ook.. maar toen ik er op doorvroeg bij de helpdesk van planet kreeg ik dus die link zoals hierboven waarin beschreven wordt hoe je het eventueel toch via planet kan laten lopen maar dan bied planet geen support meer. Eigen verantwoording dan dus. Alleen is de uitleg die planet geeft voor mij te moeilijk, te technisch om te kunnen inschatten of het mogelijk is om het toch via hun manier voor elkaar te krijgen in combinatie met phpbb2. Ik denk dat het niet kan zonder zelf een mail server te moeten installeren op je pc thuis. Mijn vraag is dus ook of er mensen zijn die dit wel begrijpen en dus met zekerheid kunnen zeggen dat dit niet kan icm phpbb2. Ik ben uiteraard niet van plan om zelf een server te gaan draaien thuis. Dan houd het simpelweg op en is alleen een open smtp server het enige alternatief, of een betaal host!
Snappe vous ?
Groetjes Thijs
Klopt.. mee eens... dat begrijp ik ook.. maar toen ik er op doorvroeg bij de helpdesk van planet kreeg ik dus die link zoals hierboven waarin beschreven wordt hoe je het eventueel toch via planet kan laten lopen maar dan bied planet geen support meer. Eigen verantwoording dan dus. Alleen is de uitleg die planet geeft voor mij te moeilijk, te technisch om te kunnen inschatten of het mogelijk is om het toch via hun manier voor elkaar te krijgen in combinatie met phpbb2. Ik denk dat het niet kan zonder zelf een mail server te moeten installeren op je pc thuis. Mijn vraag is dus ook of er mensen zijn die dit wel begrijpen en dus met zekerheid kunnen zeggen dat dit niet kan icm phpbb2. Ik ben uiteraard niet van plan om zelf een server te gaan draaien thuis. Dan houd het simpelweg op en is alleen een open smtp server het enige alternatief, of een betaal host!
Snappe vous ?
Groetjes Thijs
Welke internet providers staan dat toe dan ? Plus met toestaan bedoel ik gebruik maken via een "third party" van de isp smtp server.paulus schreef:Je kan in sommige gevallen ook gebruik maken van de smtp van je internet provider
Ik ben vooralsnog geen isp tegengekomen die een open smtp server heeft in Nederland. Ik had gehoopt op xs4all, maar helaas.
Groetjes Thijs
GMX uit duitsland bied ook gratis Outlook ondersteuning met pop (dat is dus ook SMTP ondersteuning) http://www.gmx.net/
En dat works like a charm hoor ik van veel mensen.
En dat works like a charm hoor ik van veel mensen.
... Maar ik modereer (nog) niet.