[KIJK] mijn forum

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
ajcied

Bericht door ajcied » 22 jul 2004, 16:55

Pc 4 live schreef:als ik met Opera naar jouw website gaan looptie vast :P met IE niet.

In Opera Internet Browser is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

ut kan natuurlijk ook aan mij liggen :? maar met IE zie ik hem wel.
o op zo een manier! je gebruikt hem zeker omdat IE veel lekken zitten

V!ncent
Contacteer:

Bericht door V!ncent » 22 jul 2004, 17:00

neh ik wou ook wel eens wat anders proberen :P :lol:

Podium4

Bericht door Podium4 » 22 jul 2004, 17:21

Pc 4 live schreef:als ik met Opera naar jouw website gaan looptie vast :P met IE niet.

In Opera Internet Browser is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

@Pc 4 live: ik gebruik zelf ook al een poosje Opera (2 jaar nu ongeveer) maar mijn opera loopt hier niet vast...

Draai je wel de nieuwste serie? (Opera 7.5x)
Identify as Opera is ook verstandig, druk F12

@ajcied: ik kan opera niet op de grote Algemeen, Extra, Leden en Overig drukken... als ik in de bron kijk moet er een menu naar beneden komen rollen? Als ik jouw was zou ik een beter script zoek, dit lijkt nergens op... de knoppen zijn trouwens ook helemaal niet mooi.
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

ajcied

Bericht door ajcied » 22 jul 2004, 17:24

podium4 schreef:

@Pc 4 live: ik gebruik zelf ook al een poosje Opera (2 jaar nu ongeveer) maar mijn opera loopt hier niet vast...

Draai je wel de nieuwste serie? (Opera 7.5x)
Identify as Opera is ook verstandig, druk F12

@ajcied: ik kan opera niet op de grote Algemeen, Extra, Leden en Overig drukken... als ik in de bron kijk moet er een menu naar beneden komen rollen? Als ik jouw was zou ik een beter script zoek, dit lijkt nergens op... de knoppen zijn trouwens ook helemaal niet mooi.
was al verplan een andere te doen omdat hij alleen naar beneden mag vallen! maar op overige enzo moet je niet klikken! moet een menutje komen!

Gesloten