LekkerXP-Rene schreef:Dat degene die zijn/haar eerste post op een nieuwe pagina krijgt, de pagina op zijn/haar naam heeft staan.
Het is een beetje dom, maar goed, daar is dit topic voor.
Het heeft ook geen bal te maken met tentjes.
Koekje d'r bij?
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Jij niet Paul, je snoept al veel teveel, ben je de tijgernootjes al vergeten?paul schreef:LekkerXP-Rene schreef:Dat degene die zijn/haar eerste post op een nieuwe pagina krijgt, de pagina op zijn/haar naam heeft staan.
Het is een beetje dom, maar goed, daar is dit topic voor.
Het heeft ook geen bal te maken met tentjes.
Koekje d'r bij?
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
De gemeente Boskoop telt 15.314 inwoners, waarvan meer dan 98% in de bebouwde kom van Boskoop woont. De bebouwde kom stopt zo'n beetje bij de gemeentegrens, we zijn een van de kleinste gemeentes uit deze regio, en tevens de veiligste. Boskoop is echter wel een van de armste gemeentes van het land, en zeer waarschijnlijk moet Boskoop dan ook fuseren met Waddinxveen, een gemeente met ongeveer 25.000 inwoners.
Ach, zo'n vaart zal het wel niet lopen, zolang de burgemeester hier om de hoek woont, en hier 80% van het gemeentefonds niet de gemeentekas ziet, maar meteen in wegen wordt geinvesteerd. Half Boskoop staat vol met gele wegwerkzaamhedenborden, sommige wegen zijn bijna een meter verhoogd, en ik heb in het verleden een heel schooljaar over een barricade van betonblokken moeten klimmen om op school te kunnen komen. Ach ja, je moet wat overhebben om in de plaats waar de Goudreinet is gekweekt en geboren te wonen.
En toch, ik ben wel in Rotterdam geboren. (Ja Paul 8) Ik heb toen ik heel klein was op het Weena gewoond)
Dat is dus de onderbouwing waarom er meer dan 12 boeren hier wonen.
Ach, zo'n vaart zal het wel niet lopen, zolang de burgemeester hier om de hoek woont, en hier 80% van het gemeentefonds niet de gemeentekas ziet, maar meteen in wegen wordt geinvesteerd. Half Boskoop staat vol met gele wegwerkzaamhedenborden, sommige wegen zijn bijna een meter verhoogd, en ik heb in het verleden een heel schooljaar over een barricade van betonblokken moeten klimmen om op school te kunnen komen. Ach ja, je moet wat overhebben om in de plaats waar de Goudreinet is gekweekt en geboren te wonen.
En toch, ik ben wel in Rotterdam geboren. (Ja Paul 8) Ik heb toen ik heel klein was op het Weena gewoond)
Dat is dus de onderbouwing waarom er meer dan 12 boeren hier wonen.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Ik wist niet dat Goudreinetten ook geboren worden.Bee schreef: Ach ja, je moet wat overhebben om in de plaats waar de Goudreinet is gekweekt en geboren te wonen.
Weer wat geleerd :thumb:
Ik ga ook eens flauw doen: Pageclaim !!!
KNAVIVO DIERENHULP
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Ja, ik was er ook echt op uit, niet dus.....XGE_Lithium schreef:Gefeliciteerd RenéPageclaim #100 :thumb:
![]()
![]()
![]()
KNAVIVO DIERENHULP
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Ben je al lang wakker?lifeguard schreef:ik?? de 100ste
KNAVIVO DIERENHULP
Zullen we 101 eerst maar even doen?paul schreef:nee, bijna 101
Maare, op naar de 200
KNAVIVO DIERENHULP
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Doe jij dat maar eens, doe je ook nog wat nuttigs 
KNAVIVO DIERENHULP