Sinds wanneer dan, daarstraks was ie nog hier.Bee schreef:Stef is op phpBB Vakantie, in de tussentijd neem ik de meeste van zijn taken overKlachten moeten dus niet in een PM, maar een BM
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Nee toch? Wat is dat?YoKev schreef:INTERNETCAFE
KNAVIVO DIERENHULP
Ow, ja, was ik alweer vergeten, Korsakov, weet je nog?paulus schreef:Zie de link die ik destraks gaf rene
KNAVIVO DIERENHULP
Van dromen krijg je geen Korsakov, van teveel drank in je jeugd wel.YoKev schreef:Kijk maar uit in dromenland, anders krijg je ook Korsakov...
Slaapse
En ik voel me nog steeds jeugdig, dus zoveel kwaad kan het ook weer niet.
KNAVIVO DIERENHULP
XP-Rene schreef:Van dromen krijg je geen Korsakov, van teveel drank in je jeugd wel.YoKev schreef:Kijk maar uit in dromenland, anders krijg je ook Korsakov...
Slaapse
En ik voel me nog steeds jeugdig, dus zoveel kwaad kan het ook weer niet.

Das toch goed dat je je jeugdig voelt je voelt je als nog als kind.
Nu we toch in dit topic zitten en vooral waarom het gestart een raadsel.
Het is blauw en oranje
Laatst gewijzigd door Raimon op 08 feb 2006, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ik sta altijd vroeg op, ook in het weekend, in m'n nest liggen meuren is "a waste of time".
En met vroeg bedoel ik rond half acht in het weekend en kwart voor zeven doordeweeks.
En met vroeg bedoel ik rond half acht in het weekend en kwart voor zeven doordeweeks.
KNAVIVO DIERENHULP
Nou een dag je effe lekker lang in je nest liggen is ook wel leuk
Voor mij is het elke dag zeven uur , maar sochtends een vent savonds een vent ging het gezegde of niet Xp Rene

Voor mij is het elke dag zeven uur , maar sochtends een vent savonds een vent ging het gezegde of niet Xp Rene

Een echte vent is ALTIJD een vent, en niet alleen 's ochtends en 's avonds.Opeltijgertje schreef:Nou een dag je effe lekker lang in je nest liggen is ook wel leuk![]()
KNAVIVO DIERENHULP
Bee, probleempje, ik kan de "BM-knop" nergens vinden.Bee schreef:Stef is op phpBB Vakantie, in de tussentijd neem ik de meeste van zijn taken overKlachten moeten dus niet in een PM, maar een BM
Waar kan ik die vinden?
KNAVIVO DIERENHULP
- Lady Elensar
Ikke wel http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=214 ... il+lavigneXP-Rene schreef:Bee, probleempje, ik kan de "BM-knop" nergens vinden.Bee schreef:Stef is op phpBB Vakantie, in de tussentijd neem ik de meeste van zijn taken overKlachten moeten dus niet in een PM, maar een BM
Waar kan ik die vinden?

Buttons en ook nog keus

Knoppen:
hoef je niet meer dubbel te klikken nu enkel alleen maar

Laatst gewijzigd door Raimon op 08 feb 2006, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik moet bekennen dat het me maar voor 3 dagen is gelukt, ach een goed gesprek doet wonderen. Laat ik het daar bij laten.XP-Rene schreef:Sinds wanneer dan, daarstraks was ie nog hier.Bee schreef:Stef is op phpBB Vakantie, in de tussentijd neem ik de meeste van zijn taken overKlachten moeten dus niet in een PM, maar een BM

Ik ga me ook wat op andere dingen focussen dus alle klachten mogen bij Bee in zijn B/PM.

Hoe groot?Lady Elensar schreef:Daar links onderin, iets aan de rechterkant. Ongeveer zo groot. En die kleuren.
Wat is dit nou voor aanwijzing? Daar heeft toch niemand iets aan?
En welke kleuren, rood, groen, paars, blauw, zwart en wit tellen niet mee, geel, groen, ik weet niet wat je bedoelt.
Kun je iets duidelijker zijn.
*Schraapt zijn keel en rent naar de ijskast om een stukje chocolade te pakken en dat aan de kat te voeren.
KNAVIVO DIERENHULP
Daar zal ie blij mee zijn, lolStef schreef:Ik ga me ook wat op andere dingen focussen dus alle klachten mogen bij Bee in zijn B/PM.
Toch wel verslaafd aan phpbb Stef?
Geeft niet hoor, daar zijn er wel meer van.
Je zou een "centraal" topic kunnen starten, onder de noemer "phpbb therapie/praatgroep".
KNAVIVO DIERENHULP
- Lady Elensar