Ik ben bezig met een mod die ervoor zorgt dat gebruikers via het forum een e-mail kunnen sturen naar de crew, en dan natuurlijk ook als 'Gebruiker email via board' is uitgeschakeld. Het is vooral bedoeld icm met de staff page mod. Het zorgt er voor dat de links:
Code: Selecteer alles
./profile.php?mode=email&u=x
De instructies zijn hier te vinden.
(BTW waarom plaatst bijna iedereen een link naar een .zip file met daarin het tekstbestand? Is dat een ongeschreven regel of zo?)
Ik heb de mod lokaal getest op 2.0.8.
Er zit nog wel één 'fout' in, bij het wijzigen van je profiel kunnen namelijk alle gebruikers opgeven of ze e-mail willen via de board. Misschien dat iemand hier een oplossing voor heeft dat die optie alleen bij crewleden verschijnt. Een optie zou zijn om het alleen via ACP te kunnen wijzigen, maar da's weer een beetje onvriendelijk tegenover moderators.
N.B.
'Iedereen mag mijn Email adres zien' is dominant over 'Mensen kunnen mij via de board een e-mail sturen' dus als een crewlid ja bij de eerste optie aangeeft wordt er een mailto link weergegeven, geeft men nee op dan verschijnt de link naar e-mail via board. (Afhankelijk van de voorkeur kan dan via die link een mail worden gestuurd of er verschijnt een melding dat de ontvanger geen e-mail wenst.)
Dit is mijn eerste mod.. dus ik vraag me af wat jullie ervan vinden. Hebben jullie nog tips etc.? Dingen die ik mss totaal verkeerd doe? En weet iemand mss een ideetje voor het profiel (dat gewone gebruikers de optie niet zien, bij hen bepaalt nl. de optie 'Iedereen mag mijn Email adres zien' of ze e-mail ontvangen via de board (mits dat laatste is ingeschakeld).