attachment mod Overzicht
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

attachment mod Overzicht
hallo, ik heb zojuist Attachment mod succesvol geinstalleerd. Alles doet het perfect maar ikl zou graag nog 1 ding willen. en dat is een overzicht vanaf de homepage (die NIET zichtbaar is voor niet-leden (of nog beter: zichtbaar voor mensen die in een bepaade groep zitten))
hier is een voorbeeld van wat ik bedoel....
hier staat in de header keurig welke attachments er zijn dat zou ik ook graag willen, maar dat mis ik... komt dat omdat ik meerdere links in mijn hearder heb staan die orgineel niet bij subSilver horen? of is dit weer een andere Add-on?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
PS. Ik wet dat dit overzicht wel in de Admin panel zit, maar ik zou het graag dus in de header willen hebben op het forum.
hier is een voorbeeld van wat ik bedoel....
hier staat in de header keurig welke attachments er zijn dat zou ik ook graag willen, maar dat mis ik... komt dat omdat ik meerdere links in mijn hearder heb staan die orgineel niet bij subSilver horen? of is dit weer een andere Add-on?
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen...
PS. Ik wet dat dit overzicht wel in de Admin panel zit, maar ik zou het graag dus in de header willen hebben op het forum.
- desert spider
waar kan je deze mod downloaden op http://morpheus.2037.org/ kon ik het niet vinden
ik kijk er thius nog even naar... attachments.php bestaat niet bij mij :S
ik ben inmiddels thuis en heb alles nagekeken. ik heb echt geen attachment.php en ik heb versie 1.0.4 van die add-on geïnstalled maar er gebeurd vrij weinig....
heeft iemand meer ervaring met deze add-on (of soortgelijke add-on voor deze mod)
ik ben inmiddels thuis en heb alles nagekeken. ik heb echt geen attachment.php en ik heb versie 1.0.4 van die add-on geïnstalled maar er gebeurd vrij weinig....
heeft iemand meer ervaring met deze add-on (of soortgelijke add-on voor deze mod)
oke. de attachment mod werkt helemaal compleet....
de Add-on is alleen maar een txt file waarin staat welke lines je moet veranderen in welke files. Dit alles heb ik gedaan en ze zijn ook geupload. er gebeurd echter niets...
ik heb het nog eens gechecked ik heb de codes echt goed aangepast. en goed geupload.
wat doe ik verkeerd?
de Add-on is alleen maar een txt file waarin staat welke lines je moet veranderen in welke files. Dit alles heb ik gedaan en ze zijn ook geupload. er gebeurd echter niets...
ik heb het nog eens gechecked ik heb de codes echt goed aangepast. en goed geupload.
wat doe ik verkeerd?
ik ben er al achter wat deze MOD doet... hij laat allee maar zien in topics hoeveel attachments er staan.
wat ik wil is gewoon een aparte pagina die alle attachments weergeeft. Deze bestaat al wel in het admin panel, maar niet in de header en voor gewone users... heeft iemand een idee??? (check in mijn eerste post de link die het heeft)
wat ik wil is gewoon een aparte pagina die alle attachments weergeeft. Deze bestaat al wel in het admin panel, maar niet in de header en voor gewone users... heeft iemand een idee??? (check in mijn eerste post de link die het heeft)