Forum permissies - wat klopt er niet?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Forum permissies - wat klopt er niet?
Hallo,
ik heb een forum met zo'n 150 leden op dit moment. Hoe hogerop iemand in de organisatie komt, hoe meer boards hij moet kunnen zien.
Ik heb daarvoor de forum access-permissions allemaal op 'Private [hidden]' gezet.
Één usergroup heeft toegang tot 1 board, dat gaat goed, deze ziet ook maar deze ene. MAAR als iemand in deze group in de URL van de pagina het forum-id wijzigt, kan hij ieder board lezen....
Wat gaat hier fout, doe ik iets fout of is het phpBB? Wat er hier de oplossing voor?
bij voorbaat dank :thumb:
ik heb een forum met zo'n 150 leden op dit moment. Hoe hogerop iemand in de organisatie komt, hoe meer boards hij moet kunnen zien.
Ik heb daarvoor de forum access-permissions allemaal op 'Private [hidden]' gezet.
Één usergroup heeft toegang tot 1 board, dat gaat goed, deze ziet ook maar deze ene. MAAR als iemand in deze group in de URL van de pagina het forum-id wijzigt, kan hij ieder board lezen....
Wat gaat hier fout, doe ik iets fout of is het phpBB? Wat er hier de oplossing voor?
bij voorbaat dank :thumb:
Re: Forum permissies - wat klopt er niet?
Dat zou niet mogen kunnen wanneer de permissies werkelijk op PRIVATE staan en de user geen individuele- of groepsrechten heeft tot dat forum. Ga je instellingen nog eens na zou ik zeggen.mark_sos schreef:Één usergroup heeft toegang tot 1 board, dat gaat goed, deze ziet ook maar deze ene. MAAR als iemand in deze group in de URL van de pagina het forum-id wijzigt, kan hij ieder board lezen....

kan, als je me op MSN of AIM messaged
(of PM, maar liever IM)
Ik heb geen zin om mn 'kwetsbare' site hier te plaatsen...
oh, lol
MSN: markgh@dds.nl
AIM: eternalrepublic

Ik heb geen zin om mn 'kwetsbare' site hier te plaatsen...
oh, lol
MSN: markgh@dds.nl
AIM: eternalrepublic