opeens heb je het en je gaat werken met lindows!!!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Carlo Claessen
opeens heb je het en je gaat werken met lindows!!!
waarom ik deze draad open, gewoon ik ben nieuwsgierig of er meer mensen zijn die met dit besturingssyteem werken en hoe hun het ervaren, ik werk er nu sinds kort mee en moet zeggen dat het me uitstekend bevalt tot nu toe!!!
Het is vele malen sneller dan windows maar heeft wel het gemak van windows, dat is mijn eerste mening na een evaluatie ervan, dit systeem ga ik de komende tijd uitgebreid door de molen halen en zal ook zoals het nu uit ziet mijn basis syseem gaan worden
Ander groot voordeel is allemaal extra onzin die windows heeft ken deze niet en hij loopt op een linux basis, daarom zal het ook wel stukken sneller wezen,
Gewoon nieuwsgierig dus of er merdere lindows users bevinden onder ons
Grtz Carlo
Het is vele malen sneller dan windows maar heeft wel het gemak van windows, dat is mijn eerste mening na een evaluatie ervan, dit systeem ga ik de komende tijd uitgebreid door de molen halen en zal ook zoals het nu uit ziet mijn basis syseem gaan worden
Ander groot voordeel is allemaal extra onzin die windows heeft ken deze niet en hij loopt op een linux basis, daarom zal het ook wel stukken sneller wezen,
Gewoon nieuwsgierig dus of er merdere lindows users bevinden onder ons
Grtz Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
dan weet ik genoeg...... ik heb zelf al redhat samen met windhoosXP draaien op m'n pc'tje dus als jij gelijk hebt dan kan Lindows van mij de pot op....MeDieViL schreef:lindows is een schande!!!
ze vragen zoveel geld voor gewoon een linux distro, raad ik echt nie aan!!!!!
je kan alles gratis krijgen door red hat te downloaden (lindows is een red hat namaak)
Mocht iemand er anders over denken? ik hoor het graag!
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- Carlo Claessen
ik draai lindows 4.521
deze is gratis te vinden op http://www.lindows.com
het is een evaluatie verie en ik heb gewoon de upgrades gevolgd, nog niet hoeven te betalen ervoor dus

deze is gratis te vinden op http://www.lindows.com
het is een evaluatie verie en ik heb gewoon de upgrades gevolgd, nog niet hoeven te betalen ervoor dus

''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
lindows is rommel!!Luuk schreef:microsoft heeft volgens mij een rechtzaak gespannen tegen lindows, omdat het te veel op windows lijkt
ze hebben gewoon een namaak van redhat gemaakt, die lindows genoemt om veel mensen te lokken die het dan willen kopen (terwijl het gratis zou moeten zijn!!!!)
het is gewoon de naam!! het trekt mensen aan die gewoon zijn met het werken met windows, het is logixh dat ze dan lindows verkiezen inplaats van een naam als slackware linux!!!! (als ze nog niet met linux enzo vertrouwd zijn)
- Carlo Claessen
lol het lijkt erop of jij een linux lid bent van de community, heb ik niks op tegen hoor voor de duidelijkheid maar je reageerd wel erg fel!!!MeDieViL schreef:lindows is rommel!!Luuk schreef:microsoft heeft volgens mij een rechtzaak gespannen tegen lindows, omdat het te veel op windows lijkt
Rommel ben ik het niet mee eens mar het is zoals de naam zegt en ik heb aangehaald al een mix tussen linux en windows, ik vind het dus absoluut geen rommel en als een echte amateur op linux gebied is dit wel een trap en begrijpbaar iets tussen windows en linux in!!!
wie wet misschien dat ik linux ooit eens ga begrijpen door het gebruik van lindows, ik kan zeggen dat het aantal sys crashen gedaaldd is na 0.01% nu ik lindows heb lopen en ik en een erg tevreden gebruiker, dit zal echter persoonlijk zijn!!!
- Carlo Claessen
ik heb voorheen wel eens met linux gespeeld, ik werk ook wel eens met linuxservers, enkel om op mijn thuispc met linux als hoofdos te gaan werken dat is voor mij eem stap te snel, dan vind ik dit wel een leuk alternatief!!!
Effe toch een steekje onder water over rommel (lindows had gelijk internet vor mij ingesteld en ik kon gelijk gaan surfen
, misschien moeten alle operating systemen eens samen gaan zitten en dat daar de perfecte os uit komt)
Effe toch een steekje onder water over rommel (lindows had gelijk internet vor mij ingesteld en ik kon gelijk gaan surfen

ik heb een usb modem, en ik krijg hem niet aan de praat op linux, misshien moet ik lindows eens proberen om te zien of ik daar wel op internet kan (wat niet wil zeggen dat ik het goed gaa vinden, linux zelf vind ik veel beter!!!)
edit: ik wil die trial downloade maar hij vraagt mn creditcard nummer, maar ik heb helemaal nog geen bankkaart!!! wat moet ik daar invullen
edit: ik wil die trial downloade maar hij vraagt mn creditcard nummer, maar ik heb helemaal nog geen bankkaart!!! wat moet ik daar invullen

Ik heb een Knoppix CD hier, is wel eens handig.
Verder heb ik ook non-grafische Linux gedraaid, maar dan heb ik liever FreeDOS.
BeOS 5 Personal is trouwens ook gratis te krijgen!
En ik heb de OS/2 Warp 3 van een ouwe PC van ons nog liggen.
Genoeg keuze dus, maar toch blijf ik Win98SE gebruiken.
Het moet nou eenmaal, er is zoveel goeie Win freeware en het is toch de standaard.
Verder heb ik ook non-grafische Linux gedraaid, maar dan heb ik liever FreeDOS.
BeOS 5 Personal is trouwens ook gratis te krijgen!
En ik heb de OS/2 Warp 3 van een ouwe PC van ons nog liggen.
Genoeg keuze dus, maar toch blijf ik Win98SE gebruiken.
Het moet nou eenmaal, er is zoveel goeie Win freeware en het is toch de standaard.