Menu’s in Black en andere stijlen...

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wfcfotovisie
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 mar 2016, 15:55
Contacteer:

Menu’s in Black en andere stijlen...

Bericht door wfcfotovisie » 09 jan 2017, 09:29

Release phpbb 3.2

Hoe kan ik er voor zorgen dat de verschillende menu’s niet standaard geopend zijn? (zie print screen)
Dank voor hulp.
Probleem met Style “Black”. Andere stijlen eveneens... :cry:
Ogenschijnlijk is er alléén geen probleem met prosilver.

Afbeelding

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Menu’s in Black en andere stijlen...

Bericht door El torro » 09 jan 2017, 09:42

Als de stijl hier nog niet bij staat dan zit er weinig anders op dan te wachten
https://www.phpbb.com/community/viewforum.php?f=596


Persoonlijk vind ik het een fout dat er niet beter gewaarschuwd wordt dat 3.2 alleen werkt met een beperkt aantal stijlen en extensies :cry:

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Menu’s in Black en andere stijlen...

Bericht door Hartenheer » 09 jan 2017, 16:48

Ik heb wel geopperd dat de stijlen nog niet klaar waren, maar dat werd van tafel geveegd als een later probleem.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Gebruikersavatar
wfcfotovisie
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 mar 2016, 15:55
Contacteer:

Re: Menu’s in Black en andere stijlen...

Bericht door wfcfotovisie » 10 jan 2017, 08:35

Hartenheer schreef:Ik heb wel geopperd dat de stijlen nog niet klaar waren, maar dat werd van tafel geveegd als een later probleem.
Wie zorgt er voor een oplossing?
Het probleem lijkt me voor de hand liggend en stoort zeer.

Gebruikersavatar
Hartenheer
Berichten: 669
Lid geworden op: 16 jan 2015, 11:49
Locatie: IJmuiden
Contacteer:

Re: Menu’s in Black en andere stijlen...

Bericht door Hartenheer » 10 jan 2017, 09:20

wfcfotovisie schreef:
Hartenheer schreef:Ik heb wel geopperd dat de stijlen nog niet klaar waren, maar dat werd van tafel geveegd als een later probleem.
Wie zorgt er voor een oplossing?
Het probleem lijkt me voor de hand liggend en stoort zeer.
Dat moeten de vrijwilligers of soms bedrijven doen als ze tijd hebben.
Het is tenslotte gratis en het maken gebeurt in hun vrije tijd.
Alleen de afstemming/samenwerking is bepaald niet goed verlopen.
Groeten,
Willem
Afbeelding

Gebruikersavatar
Theriddler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 20 apr 2012, 07:47
Contacteer:

Re: Menu’s in Black en andere stijlen...

Bericht door Theriddler » 10 jan 2017, 10:13


Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Menu’s in Black en andere stijlen...

Bericht door Ger » 10 jan 2017, 10:28

Hartenheer schreef:Ik heb wel geopperd dat de stijlen nog niet klaar waren, maar dat werd van tafel geveegd als een later probleem.
Zoals Theriddler al aangeeft heeft dit niets te maken met dat "de stijlen nog niet klaar waren" of er "geen afstemming is geweest". Dat Arty zijn phpBB stijlen niet voor 3.2 zou bijwerken is een half jaar geleden al door hem aangekondigd.
Dat wcfotovisie nu een stijl voor phpBB 3.1 wil gebruiken op phpBB 3.2 staat hier compleet los van. Dat is iets wat gewoon niet gaat, punt. Er is pas 1 stijl beschikbaar voor 3.2 en dat is Prosilver. Dat is logisch, want 3.2 is pas een paar dagen beschikbaar. Als je nu wil updaten naar 3.2 moet je dus kiezen uit Prosilver of een stijl die nog niet getest is. Of je wacht gewoon even totdat er meer stijlen beschikbaar zijn. Er zijn al diverse stijlen in development die in de wachtrij staan om getest te worden, welke na goedkeuring in de customisation DB komen. De komende weken zullen dat er alleen maar meer worden.

Gebruikersavatar
wfcfotovisie
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 mar 2016, 15:55
Contacteer:

Re: Menu’s in Black en andere stijlen...

Bericht door wfcfotovisie » 10 jan 2017, 11:15

Ger schreef:
Hartenheer schreef:Ik heb wel geopperd dat de stijlen nog niet klaar waren, maar dat werd van tafel geveegd als een later probleem.
Zoals Theriddler al aangeeft heeft dit niets te maken met dat "de stijlen nog niet klaar waren" of er "geen afstemming is geweest". Dat Arty zijn phpBB stijlen niet voor 3.2 zou bijwerken is een half jaar geleden al door hem aangekondigd.
Dat wcfotovisie nu een stijl voor phpBB 3.1 wil gebruiken op phpBB 3.2 staat hier compleet los van. Dat is iets wat gewoon niet gaat, punt. Er is pas 1 stijl beschikbaar voor 3.2 en dat is Prosilver. Dat is logisch, want 3.2 is pas een paar dagen beschikbaar. Als je nu wil updaten naar 3.2 moet je dus kiezen uit Prosilver of een stijl die nog niet getest is. Of je wacht gewoon even totdat er meer stijlen beschikbaar zijn. Er zijn al diverse stijlen in development die in de wachtrij staan om getest te worden, welke na goedkeuring in de customisation DB komen. De komende weken zullen dat er alleen maar meer worden.
Alles werkt :D , op dat ene ding na het neerklappen van de menu’s.
Blijkbaar is dat bij alle templates zo.
Is het probleem niet van de zijde van Prosilver op te lossen vermits het om één specifiek ding handelt (het neerklappen)

Gebruikersavatar
Ger
Berichten: 4864
Lid geworden op: 03 jan 2006, 22:23
Locatie: 192.68.1.100
Contacteer:

Re: Menu’s in Black en andere stijlen...

Bericht door Ger » 10 jan 2017, 12:17

Ik ben zelf niet zo bekend met de stijlen van Arty, maar misschien kun je hier iets mee?
https://www.artodia.com/threads/remove- ... menus.903/
Styles -> style properties -> header and navigation -> Uncheck "Automatically open navigation popups".

Plaats reactie