Probleem met updaten en mailen.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
enschedeinansichten
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 feb 2014, 12:21

Probleem met updaten en mailen.

Bericht door enschedeinansichten » 27 dec 2015, 15:13

  • http://www.enschede-stad.nl/forum/ http://
    Wanneer ontstond het probleem? Augustus 2015
    phpBB versie:3.0.12


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?Ik heb het beheer van een site overgenomen omdat anders de site niet meer onderhouden zou worden. De oude beheerder heeft de laatste tijd geen updates uitgevoerd en omdat ik niet voldoende kennis heb durf ik dat zelf niet aan.
    Verder worden er door de site geen emails meer verstuurd. Ik heb dat proberen op te lossen maar dat is niet gelukt.
    Dit is de foutmelding van email,
    Could not connect to smtp host : 0 : php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known

    Errno 2: fsockopen(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known at [ROOT]/includes/functions_messenger.php line 1030<br />
    Errno 2: fsockopen(): unable to connect to smtp.live.com:587 (php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known) at [ROOT]/includes/functions_messenger.php line 1030.

    Zouden jullie het forum kunnen updaten en een oploissing voor de email bedenken ? Wij zouden daar zeer dankbaar voor zijn.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Probleem met updaten en mailen.

Bericht door David » 27 dec 2015, 15:52

Als je hulp nodig hebt met het updaten van je forum, dan kan je een service aanvraag plaatsen. Dan help ik je met het updaten van je forum, misschien is het een idee om meteen naar 3.1 te gaan?

Houd daarbij wel rekening dat modificaties en/of andere wijzigingen verloren gaan. Een deel kan je natuurlijk gewoon weer aanbrengen, maar niet iedere modificatie is al omgebouwd tot extensie.

Betreft je foutmelding, waarschijnlijk kloppen de gegevens mij je e-mailinstellingen niet, heb je die al gecontroleerd?
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

enschedeinansichten
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 feb 2014, 12:21

Re: Probleem met updaten en mailen.

Bericht door enschedeinansichten » 27 dec 2015, 19:50

Ik zal een service aanvraag indienen. Zou super zijn.
Ik de mailinstellingen al op meerdere manieren gewijzigd maar dat geeft geen oplossing.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Probleem met updaten en mailen.

Bericht door David » 27 dec 2015, 19:58

enschedeinansichten schreef:Ik zal een service aanvraag indienen. Zou super zijn.
Ik de mailinstellingen al op meerdere manieren gewijzigd maar dat geeft geen oplossing.
Ik zal er dan wel even naar kijken als ik bezig ben met je service aanvraag. Ik ben dan toch met de software bezig ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Gesloten