Nieuwe groepen niet terug te vinden op het forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
sinimas64

Nieuwe groepen niet terug te vinden op het forum

Bericht door sinimas64 » 22 mei 2011, 21:08

• Adres van je forum:l http://leerproblemen.messageboard.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Ik heb eindelijk gisteren de update gedaan van versie 2 naar 3 omdat ik inloggegevens kwijt was.
    Ben nu de hele dag al bezig instellingen aan te passen naar ons idee en dergelijke.

Wat is het probleem?
    Vanmiddag heb ik op ons forum een groep aangemaakt, dagboeken van leden. Deze is keurig te zien nu op het forum.
    Vanavond wilde ik er nog een groep bij maken, net zo gedaan als vanmiddag, gelijke instellingen als die andere groep die ik vanmiddag maakte maar de nieuwe groep, bestuurskamer, is niet terug te vinden op het forum, wel in de legenda maar dat hoeft eigenlijk niet.

Wat kan ik fout hebben gedaan?
    Ben nog een groentje op phpBB gebied hoor dus excuses als de vraag dom is.

Groeten van Simone

sinimas64

Re: Nieuwe groepen niet terug te vinden op het forum

Bericht door sinimas64 » 22 mei 2011, 21:17

EXCUSES, keek met mijn neus, heb een gelijke soortige vraag gevonden en het probleem met het daar gegeven antwoord kunnen oplossen.
Deze bovenstaande vraag van mij kan dus worden verwijderd, excuses voor de overlast

Gesloten