Hoi allen,
als ik via beheerpaneel / permissies / permissiesmasker / toon gebruikergebaseerde permissies kijk dan staan daar in mijn geval 4 namen in waaronder dat van mezelf ( ik ben de admin dus).
Ik heb het over het linker blok ,Gebruikers / beheer gebruikers
Daar kan je in dat tabblad alleen zien welke permissies die namen hebben maar niks aanpassen oid.
Hoe ze daar komen weet ik niet echt maar hoe ze daar weg te krijgen lukt me nog minder.
heb de permissies voor zover ik weet aangepast voor genoemde gebruikers de rollen toegewezen welke anderen ook hebben enz... snap er nu dus ff niks van.
Heb trouwens ook nog een 2de testforum aangemaakt en daar staat mijn naam dus weer bij dus blijkbaar hoort het er te staan maar die andere 3 namen wil ik daar weg hebben als het ff kan.
iemand hiermee bekend of een idee hoe ze daar weg te krijgen ?
toon gebruikergebaseerde permissies
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: toon gebruikergebaseerde permissies
Heb inmiddels gevonden waarom die bewuste gebruikers in dat blokje staan.
Ooit konden ze waarschijnlijk iets niet op het forum vermoed ik en toen heb ik ze bepaalde gebruikerspermissies toegewezen :standaard mogelijkheden, hierdoor worden ze denk ik anders dan de rest aangezien en dus in dat blok toegevoegd.
In het beheerpaneel onder gebruikers en groepen/gebruikerspermissies heb ik de permissies van standaard mogelijkheden naar geen rol toegewezen en dan verdwijnen ze uit dat blok.
( in hoeverre ze nu iets op het forum weer niet kunnen weet ik nog niet, tijd zal het leren maar ik heb ze uit dat blok weg en dat wilde ik dus.)
Ooit konden ze waarschijnlijk iets niet op het forum vermoed ik en toen heb ik ze bepaalde gebruikerspermissies toegewezen :standaard mogelijkheden, hierdoor worden ze denk ik anders dan de rest aangezien en dus in dat blok toegevoegd.
In het beheerpaneel onder gebruikers en groepen/gebruikerspermissies heb ik de permissies van standaard mogelijkheden naar geen rol toegewezen en dan verdwijnen ze uit dat blok.
( in hoeverre ze nu iets op het forum weer niet kunnen weet ik nog niet, tijd zal het leren maar ik heb ze uit dat blok weg en dat wilde ik dus.)