- Adres van je forum: http://www.uwstamboomonline.nl/forum
Event. modificaties op je forum: nee
Wanneer ontstond het probleem? waarschijnlijk na aanpassen van overall_footer.html
phpBB versie: 3.0.8
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? code uitgekleed van overall_footer.html en overall_header.html via templates
Wat is het probleem?
Ik heb mezelf in de nesten gewerkt

Omdat mijn doelgroep ouderen zijn wil ik zo veel mogelijk verwarrende onderwerp en keuzes uit het ontwerp halen, daarom heb ik via templates aardig wat code weggehaald. Nu heb ik per ongeluk ook de link naar het beheergedeelte weggehaald (ik denk tenminste dat dat de oorzaak is).
Ik wil nu een backup van de originele overall_footer.html terugzetten. Dit kan dus niet zoals ik het eerst doe via het beheergedeelte. Heb het nu via ftp geprobeerd, en via de database. En ik zie wel in de database dat de de code opgeslagen wordt, maar ik zie aan de voorkant geen verschil. Voor niet-beheerders moet het verschil zijn dat in de juiste versie er copyright forum staat ipv credits forum en dat die link werkt. Die wijzigingen zie je ook niet doorgevoerd.
Overigens vond ik nog wel een link naar het beheergedeelte, maar als ik daar inlog kom ik telkens weer op het forum uit, en niet in het beheergedeelte.
Kortom is mijn vraag: hoe pas ik overall_footer.html aan zonder het beheergedeelte?
Of is er een foefje om in het beheergedeelte te komen zonder link onderin het scherm?
Alvast bedankt