Geen Nieuwe onderwerpen, Berichten en niet kunnen reageren.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mrmax74

Geen Nieuwe onderwerpen, Berichten en niet kunnen reageren.

Bericht door mrmax74 » 31 mar 2011, 19:35

• Adres van je forum: http://forum.jongeveteranen.com
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? Na terugzetten backup
    phpBB versie: 3.01

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?

Had forum nog draaien op phpbb 3.01. Geprobeerd te updaten naar 3.08 in diverse stappen met automatisch updaten.
Uiteindelijk werden nieuwe leden na registratie gelijk uit het forum gegooid. Sterker nog, toen ik permissies overnam kon ik er ook niet meer in komen.
Uiteindelijk backup van aantal dagen terug (voor de updates) terug gezet. Eerst alle bestanden en mappen opnieuw op de server gezet en vervolgens via bigdump.php de database terug gezet. (dit omdat het op de reguliere manier niet wou. Database 11 MB)

Nu dan het probleem:
Als ik of een geregistreerd gebruiker probeert een nieuw onderwerp te maken, nieuw bericht of te reageren op een bericht krijg ik alleen maar een wit(Blanco) scherm.
Permissies heb ik al bekeken en die staan gelukkig gewoon toegewezen. Maar zit hier uiteraard behoorlijk mee in mijn maag omdat ik zelf niet meer verder kom.
Hoop echt dat er iemand is die mij hiermee kan helpen...

Met vriendelijke groet,

Marc Bijl

mrmax74

Re: Geen Nieuwe onderwerpen, Berichten en niet kunnen reager

Bericht door mrmax74 » 31 mar 2011, 20:12

Uiteindelijk toch nog de oplossing gevonden.

Had database backup gedaan via bigdump.php.
Uiteindelijk werkte het dus niet (tenminste voor nieuwe berichten onderwerpen en reacties.)
Evt voor mensen die het probleem ook ervaren.
Via het forum zelf ook nog eens database herstel gedaan.

Hierdoor werkt het nieuwe berichten en onderwerpen schrijven ook weer.

Gesloten