Inloggen na verhuizing forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Matthias_franck

Inloggen na verhuizing forum

Bericht door Matthias_franck » 19 mar 2011, 13:19

• Adres van je forum: http://thuisonline.be/index.php
    Event. modificaties op je forum:/
    Wanneer ontstond het probleem?Na verhuizing
    phpBB versie:3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee, gewoon de oude bestanden genomen en geupload. Vervolgens config.php weer met het standaard forumier overschreven en vervolgens met de install map de installatie gedaan.
    Wat is het probleem?
Hallo forummers,

Ik heb vorige week mijn forum verhuist van de ene host naar de andere en dat ging perfect. Nu wil ik hem terug van die tweede naar de eerste verhuizen. Op zich lukt dat allemaal. Het enige probleem dat ik heb is dat ik niet kan inloggen. Ik heb al naar de cookies gekeken in de database bij de config (dat stond op phpbb wiki dat ik dat moest doen) en die staan goed. Nog steeds kan ik niet inloggen. Volgens mij ligt het ook niet aan die cookies maar aan iets anders. Ik had nog de oude backup die dus enkel op de eerste server heeft gedraait en die doet het gewoon wel. Als ik die conifg van in de database eringooi kan ik ook niet inloggen, dus vandaar denk ik dat het niet aan cookies kan liggen.

Ik hoop dat ik het probleem via deze weg kan oplossen.

Alvast bedankt,

Matthias

Gesloten