- Adres van je forum: http://www.dragoste.nl/phpBB3
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
Na installatie
phpBB versie:
3
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Ik heb het forum net pas geintalleerd, alleen forums aangemaakt.
Wat is het probleem?
Ik heb mijn forum net geinstalleerd, maar ik zie nergens op het forum een button waarmee ik onderwerpen kan plaatsen, en ook mijn nieuwe geregistreerde gebruikers kunnen dit niet.
Weet iemand hoe dit kan? En hoe ik dit kan oplossen?
Onderwerpen plaatsen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Onderwerpen plaatsen
Re: Onderwerpen plaatsen
Als ik het zo zie zijn er wat probleempjes op je forum:
De stijl staat in ./styles/theme/. Dit is fout, hij moet in ./styles/X-iPhone/ staan. Hier komt nog eens bij dat ik op beide locaties geen map /imageset/ kan vinden, waar die buttons in staan. Probeer de stijl eens opnieuw te installeren
De stijl staat in ./styles/theme/. Dit is fout, hij moet in ./styles/X-iPhone/ staan. Hier komt nog eens bij dat ik op beide locaties geen map /imageset/ kan vinden, waar die buttons in staan. Probeer de stijl eens opnieuw te installeren
Voormalig Support Teamlid
Re: Onderwerpen plaatsen
Ik heb even een andere style geprobeert en hij staat er nu wel, echt super bedankt voor het snelle en goede antwoord. Echt super!