- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? neen
Wat is het probleem?

toegevoegde vraag: een www koppeling naar de chat veranderen in een knop oid of liever iets met een status en knop om te zien wie in chat zit en kan inloggen bij erop klikken.
1ste vraag :
Ik als beheerder kan in het beheerders panel bij "algemeen" zien : forum statistieken, gelogde beheerdersacties en inactieve gebruikers.
Graag zou ik willen zien "gelogde gebruikersacties" maar kan deze dus nergens vinden. is dat wel mogelijk?
2de vraag:
als beheerder zou ik ook de verborgen gebruiker bij naam willen zien/herkennen maar ook daar kom ik niet helemaal uit, heb e.e.a. gelezen her en der op dit forum maar is me niet helemaal duidelijk geworden.
3de vraag:
Bloggen, ... Mijn forum leden zouden willen bloggen op het besloten forum zelf maar jah, ik als newbee heb geen idee welke soft te gebruiken.
En ook daarover veel meningen, gisteren phpblog0511 of zoiets geïnstalleerd en het werkte maar was me niet duidelijk waar de forumleden terecht konden om zelf te bloggen, daarbij was de support in 2007 al gestopt voor die blog software dus heb die maar weer verwijderd.
4de vraag:
vriend/ vijand optie.
Sjah, graag zie ik die weg , weet ook wel dat het een soort van favoriet optie is maar doel is dat iedereen neutraal blijft t.o.v. elkaar.
Kan die weg?
Vele vragen op dit moment ( sorry daarvoor).
Dank alvast voor het lezen.