Hallo,
iemand een idee hoe ik een PDF die ik heb toegevoegd als bijlage kan laten 'openen'. Momenteel krijg ik bij het aanklikken van de bijlage enkel de optie 'Opslaan' en 'Annuleren'.
Ik had eveneens graag de optie 'Openen' gehad? Zou dit lukken?
Thnx,
W
Openen ipv Opslaan van een bijlage
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Openen ipv Opslaan van een bijlage
Dit is volgens mij niet iets wat in de code van phpBB geconfigureerd is, maar meer een instelling op je computer. Waar en hoe je dat dan zou kunnen veranderen durf ik je zo even niet te zeggen, maar dit is in ieder geval niet in te stellen in phpBB.
Jeroen
Inderdaad. In je browser is geconfigureerd hoe bepaalde bestandstypes afgehandeld moeten worden. Ik neem aan dat je een "normale" download-popup krijgt, niet is dat door phpBB wordt gemaakt. Dan is het inderdaad browser-configuratie.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Nee, dit is een veiligheidsinstelling van phpBB en kan niet worden aangepast om veiligheidsredenen.