aanpassen banner
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
aanpassen banner
logo aanpassen etc.
Ik wil mijn logo aanpassen etc op mijn forum. Nu heb ik mijn logo hernoemd naar: http://www.installatietechnicus.nl/foru ... e_logo.gif
Echter hij is niet echt duidelijk nu, omdat hij verkleind wordt weergegeven. In welk bestand kan ik dit aanpassen, zodat ik de breedte en hoogte onbeperkt kan zetten.
Ik ga er dan vanuit dat ik in ditzelfde bestand ook een 2e banner kan bijvoegen.
Alvast bedankt.
Ik wil mijn logo aanpassen etc op mijn forum. Nu heb ik mijn logo hernoemd naar: http://www.installatietechnicus.nl/foru ... e_logo.gif
Echter hij is niet echt duidelijk nu, omdat hij verkleind wordt weergegeven. In welk bestand kan ik dit aanpassen, zodat ik de breedte en hoogte onbeperkt kan zetten.
Ik ga er dan vanuit dat ik in ditzelfde bestand ook een 2e banner kan bijvoegen.
Alvast bedankt.
Re: aanpassen banner
Plaats eens een link naar je forum zodat wij ook eens kunnen kijken 
Om de afmetingen van je logo in te stellen ga je naar je beheerderspaneel -> tabblad stijlen -> afbeeldingsets -> klik op "wijzig" achter de afbeeldingset van jouw stijl -> selecteer in de dropdown bovenaan "Hoofdlogo" en vul daaronder de juiste maten in van je logo.

Om de afmetingen van je logo in te stellen ga je naar je beheerderspaneel -> tabblad stijlen -> afbeeldingsets -> klik op "wijzig" achter de afbeeldingset van jouw stijl -> selecteer in de dropdown bovenaan "Hoofdlogo" en vul daaronder de juiste maten in van je logo.
Jeroen
Vreemd hij doet het momenteel niet, is dit bij jullie ook het geval?
Je site lijkt inderdaad offline te zijn, neem eens contact op met je host, want dit hoeft niet aan phpBB te liggenPjotr1357 schreef:Vreemd hij doet het momenteel niet, is dit bij jullie ook het geval?

Jeroen
hij doet het weer.
- marian0810
- Contacteer:
Eh... dat wordt ongedaan gemaakt zodra hij een keer zijn cache moet legen toch?Pietje schreef:Om de afmetingen van je logo in te stellen ga je naar je beheerderspaneel -> tabblad stijlen -> afbeeldingsets -> klik op "wijzig" achter de afbeeldingset van jouw stijl -> selecteer in de dropdown bovenaan "Hoofdlogo" en vul daaronder de juiste maten in van je logo.

Mijn banner aanpassen is gelukt.
Wie weet hoe ik een banner of tekst boven mijn eigen logo kan neerzetten.
In welk bestand moet ik dit aanpassen.

Alvast bedankt
Wie weet hoe ik een banner of tekst boven mijn eigen logo kan neerzetten.
In welk bestand moet ik dit aanpassen.
Alvast bedankt
Ik heb Subsilver2, en het is mij al opgevallen dat bovenstaande functies er niet bij staan. Ik kan de stijlen zien, maar bewerken gaat bij mij niet terwijl ik toch echt beheerder ben. Weet iemand toevallig een oplossing of waar dit door gekomen is?Pietje schreef:Om de afmetingen van je logo in te stellen ga je naar je beheerderspaneel -> tabblad stijlen -> afbeeldingsets -> klik op "wijzig" achter de afbeeldingset van jouw stijl -> selecteer in de dropdown bovenaan "Hoofdlogo" en vul daaronder de juiste maten in van je logo.