pas geregistreerden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
odil
Contacteer:

pas geregistreerden

Bericht door odil » 03 apr 2010, 18:35

Hoi,

Ik wil dat een nieuw lid in 1 forum niet kunnen lezen na x aantal berichten.
Ik heb dus bij registratie instellingen in het acp de pas geregistreerden op ja gezet en een 1 gezet bij de minimale berichten dat ze moeten hebben alvorens ze tot de groep geregistreerden komen.

Bij forum permissies heb ik het forum ingesteld dat pas geregistreerden daar niet kunnen lezen tot ze dus 1 bericht hebben gepost maar nu kunnen pas geregistreerden daar wel lezen???

Faux

Re: pas geregistreerden

Bericht door Faux » 03 apr 2010, 18:42

Wacht, ik begrijp je vraag niet helemaal. Je hebt dus ingesteld dat gebruikers pas tot de groep Geregistreerde Gebruikers behoort zodra ze 1 bericht hebben, maar dat doet het niet. Is dat het probleem?
Nee, mijn bestaan is geen grap
Mijn Twitter
Help ook mee aan de wiki!

Jeroen

Bericht door Jeroen » 03 apr 2010, 18:43

Je moet de permissies voor die groep voor dat forum op "Nooit" zetten, aangezien ze bij registratie én in de "Nieuw geregistreerde" groep komen én in de "Geregistreerde gebruikers" groep komen.
Jeroen

odil
Contacteer:

Bericht door odil » 03 apr 2010, 19:42

Groepspermissies voor pas geregistreerde gebruikers staat op nooit en nog kunnen ze lezen in het forum fokkers? de rest van de forums mogen ze lezen enkel fokkers niet tot ze 1 bericht hebben geplaatst.

odil
Contacteer:

Bericht door odil » 04 apr 2010, 20:42

Dit was het inderdaad, ik had ze op neen staan en dat moest op nooit.

thnx

Gesloten