Stijl goed verwijderen

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
David
Contacteer:

Stijl goed verwijderen

Bericht door David » 20 dec 2009, 17:20

Ik snap even iets niet, Ik heb gisteren een nieuwe stijl uitgeprobeerd op me test forum. Ik heb om te testen de MODS die ik daar heb ook op die stijl gezet. En dat beviel me prima. Nu wilde ik de stijl op me andere forum gaan gebruiken. Dus heb de stijl geupload via FTP en geinstaleerd... Maar ik was vergeten even een nieuwe stijl te nemen... de stijl die ik uploade zaten de wijzigingen in. Ik de stijl verwijderd in het ACP en van de FTP. Nieuwe schoone stijl gedownload en geupload. Instaleren en wat zie ik de wijzigingen die ik had gemaakt zitten er nog steeds op. Heb het al via een andere PC geprobeerd. Maar hij blijft de gewijzigde gebruiken terwijl het een schoon bestand is.

Ik snap er niks van... Weet iemand hoe dit kan, en belangrijker hoe ik ervanaf kom!!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

marian0810
Contacteer:

Re: Stijl goed verwijderen

Bericht door marian0810 » 20 dec 2009, 17:25

Heb je de buffer geleegd?

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 20 dec 2009, 17:27

Inderdaad je buffer legen via je beheerderspaneel en je browsergeschiedenis en cookies verwijderen.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

David
Contacteer:

Bericht door David » 20 dec 2009, 18:06

Jullie zijn geweldig!! Zo simpel :oops:

Bedankt
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie