vraagje ivm. moderators

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
steene

vraagje ivm. moderators

Bericht door steene » 27 nov 2009, 18:01

• Adres van je forum: http://www.logopedia.be
    Event. modificaties op je forum: /
    Wanneer ontstond het probleem? /
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? /
    Wat is het probleem?
    Het forum is gegroeid en kent meer dan 1050 leden. Daarom heb ik twee moderators aangesteld. Ik heb ze toegevoegd aan de groep globale moderators. Daarna teste ik die instellingen (ze moeten ook leden in groepen kunnen plaatsen) maar als zij inloggen blijven ze alle functies van het beheerderspaneel zien. Is dat normaal?

Zaken als forums toevoegen et al. horen zij niet te kunnen?!
..

Jeroen

Re: vraagje ivm. moderators

Bericht door Jeroen » 27 nov 2009, 18:09

Je weet zeker dat je ze niet toegevoegd hebt aan de Beheerders groep?
Je hebt ze ook enkel in de moderatorgroep geplaatst, en verder geen permissies meer gegeven?
Jeroen

steene

Bericht door steene » 27 nov 2009, 18:30

hmm,

Ze staan zeker in de juiste groep maar bij beheerderpermissies van die groep lijkt alles groep. Even testen als ik daar zaken verander... Sorry als dit weer zo'n idiote vraag was. ;)

Jeroen

Bericht door Jeroen » 27 nov 2009, 20:38

steene schreef:Sorry als dit weer zo'n idiote vraag was. ;)
Idiote vragen bestaan niet :)
Je zou inderdaad de permissies van de moderator groep eens na kunnen kijken. Wat je ook even kan doen, is bij permissiemaskers kijken, dan kan je zien waar welke gebruiker allemaal bepaalde permissies heeft. Beheerderspaneel -> Tabblad permissies -> Permissiemaskers.
Jeroen

Gesloten