Hoe maak ik een forum?
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Hoe maak ik een forum?
Hey,hoe maak ik een forum asjeblieft iemand reageren?
Re: Hoe maak ik een forum?
Het opstarten van een nieuw forum is niet zo moeilijk, maar je moet er wel de mogelijkheden toe hebben.
Je hebt namelijk nodig:
Een uitgebreidde handleiding voor de installatie vind je hier: Installatie
Succes!
Je hebt namelijk nodig:
- Een webhost die je een database bied en PHP ondersteunt
- Een programma zoals bijvoorbeeld WinZIP en WinRAR om de phpBB bestanden uit te pakken
- Een FTP client om alle bestanden naar je webruimte te uploaden
Een uitgebreidde handleiding voor de installatie vind je hier: Installatie
Succes!

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Hoe download ik msql '(
Wijziging:
Heb msql gedownload maar ik weet niet of het de goeie is.
Laatst gewijzigd door Jim op 30 aug 2009, 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten samengevoegd. Graag in het vervolg NIET binnen 24 uur dubbelposten. (#4.4)
Reden: Berichten samengevoegd. Graag in het vervolg NIET binnen 24 uur dubbelposten. (#4.4)
Je hoeft MySQL niet apart te downloaden.
Je moet eerst op zoek naar een webhost, en deze moet dan de benodigde dingen ondersteunen.
We hebben hier een apart hosting onderwerp waar tips over webhosts instaan.
viewtopic.php?f=39&t=36047
Je moet eerst op zoek naar een webhost, en deze moet dan de benodigde dingen ondersteunen.
We hebben hier een apart hosting onderwerp waar tips over webhosts instaan.
viewtopic.php?f=39&t=36047
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder