- Adres van je forum: http://www.biergilde.be/forum
Event. modificaties op je forum: /
Wanneer ontstond het probleem? na de install
phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? update 3.0.4 -> 3.0.5
Wat is het probleem?
Ik heb staan googelen vooraleer dit te posten, maar blijkbaar helpt er niet veel.
Wat is er gebeurd:
Ik ben begonnen met mijn forum te updaten van 3.0.4 naar 3.0.5.
Begonnen met de install en docs map up te loaden, so far so good. Dan de instructies gevolgd etc.
Alles is vlot verlopen, tot wanneer ik het bericht kreeg dat er een aantal "foutjes" waren in het forum. De installer heeft me voorgesteld van een .rar te downloaden en deze in mijn folders te zetten, wat ik uiteindelijk gedaan heb.
De files zijn geupload
de folders:
adm
download
includes
language
styles
en de bestanden:
mcp.php
memberlist.php
posting.php
search.php
style.php
viewforum.php
viewonline.php
viewtopic.php
Ik ga verder met het installeren van mijn forum door op de knop te drukken om opnieuw de bestanden te laten verifiëren.
vanaf daar liep het fout. Dan kom ik plots op een onbestaande pagina uit, en als ik dan naar mijn forum wil gaan zegt die dat mijn installmap hernoemt/verwijderd moet worden. ik heb ze maar een andere naam gegeven en dan krijg ik de volgende foutmelding: Not able to open ./cache/data_global.php
Ik heb al hetvolgende geprobeerd:
alles in de cache map chmod 777 zetten, maar voor de een of andere reden gaat die niet met global.php. mijn ftp prog zegt dat ik geen permissies heb?
Dus verwijder ik alles behalve index en hetacces. maar zonder resultaat.
Het enige wat ik nog wil proberen is om die global op 777 te krijgen maar er verschijnt voortdurend "permission denied".
Ik ben ff radeloos hier. Weet iemand de oplossing?
thanks
..