- Adres van je forum: http://www.betinfo.nl/test/forum/
Event. modificaties op je forum: SEO, Autolinks en advertentie mod
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Ik ben bezig om een guest block te maken. Een tabel die alleen bij gast bezoekers in beeld is. Hierin staat waarom ze moeten registeren (woord van welkom). Dit werkt allemaal perfect, maar ik zit met 1 probleem.
Wanneer de bezoeker daadwerkelijk op de registreer knop druk gaat hij naar de pagina om zich te registreren. Echter komt daar dit guest block ook te staan. Nu dacht ik dit probleem op te lossen door met een interne link te werken (netzoals de top/omhoog links). Hierdoor hoeft de bezoeker niet naar beneden te scrollen en heeft het juiste gedeelte direct voor zich.
Nu komt echter het probleem: Welk document (template) moet ik aanpassen om die link in te voegen. Ik ben al aan de slag gegaan met ucp_register, maar de link ucp.php?mode=register lijkt niet gekoppeld te zijn aan dat bestand, want er veranderd niets. Dit heb ik gecontroleerd door in het bron bestand te kijken, en daar staan de eerder gemaakte veranderingen niet in. Ook heb ik templates van mijn style 'vernieuwd', maar ook dit mag niet baten.
Iemand een idee hoe ik de link <a name="register" id="register"></a> in de registratie pagina krijg?