leden en sticky's

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
odil
Contacteer:

leden en sticky's

Bericht door odil » 11 mar 2009, 16:46

• Adres van je forum: http://www.hond-en-baas.be/forum

Beste,

Geregistreerde leden kunnen op mijn forum sticky's en mededelingen plaatsen wat niet zou mogen.
    Is dat ergens in de permissies uit te zetten.

Jim
Contacteer:

Re: leden en sticky's

Bericht door Jim » 11 mar 2009, 17:14

Ja. :)

Beheerderspaneel -> Permissies -> Forum permissies groepen -> Geregistreerde gebruikers -> forums -> Geavanceerde permissies -> "Kan sticky berichten plaatsen" en "Kan mededelingen plaatsen"
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

odil
Contacteer:

Bericht door odil » 11 mar 2009, 17:53

Ik kan ze niet aanpassen :evil:
Ik kies bij forums voor alle forums en als ik dan op geavanceerder permissies klik loopt mijn laptop als mijn vaste pc steeds vast en kan ik hem opnieuw opstarten :evil:

EelkeB

Bericht door EelkeB » 13 mar 2009, 13:42

Da's redelijk schokkend. Probeer anders eens een andere browser (wat een site ook op je af stuurt, de browser zou toch niet moeten vastlopen).
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 13 mar 2009, 17:07

Internet exploder zeker, die loopt bij mij ook steeds vast sinds en windows update van laatst. En ben niet de enige geloof ik.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

odil
Contacteer:

Bericht door odil » 13 mar 2009, 17:58

De tip die ik kreeg en werkt is 5 forums per keer selecteren inplaats van alle forums ;) met dank aan pascal

Gesloten