- Adres van je forum: http://watisnf.nl/forum
Event. modificaties op je forum: Board portal3 - shoutbox
Wanneer ontstond het probleem? Nu net toen ik de gebruikers permissie van een gebruiker aan het testen was
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem?
Link Permissie herstellen niet zichtbaar
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Link Permissie herstellen niet zichtbaar
Laatst gewijzigd door David op 15 mar 2009, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
- marian0810
- Contacteer:
Re: Gebruikers permissie testen!! TERUG draaien

Das dus het probleem die staat er niet:S Nu wilde ik het via me andere ADMIN account verhelpen maar die gaf ik dus weer de gebruikers permissie van mezelf. Dus nu ben ik dubbel zo gepakt want die link staat er dus niet:(marian0810 schreef:Als het goed is staat er nu links bovenin je header een linkje "Permissies herstellen".
- marian0810
- Contacteer:
Nee dat werkt helaas ook niet:(
Onderstaande link probeerde ik ook toen kreeg ik wit vlak met tekst maar die link permissie herstellen helaas niet!!
http://watisnf.nl/forum/index.php/ucp.p ... store_perm
Onderstaande link probeerde ik ook toen kreeg ik wit vlak met tekst maar die link permissie herstellen helaas niet!!
- marian0810
- Contacteer:
Nee die is ook niet goed, je kunt niet naar index.php én tegelijk naar ucp.php gaan.David schreef:Nee dat werkt helaas ook niet:(
Het is ook niet de bedoeling dat je daarmee dat linkje terugkrijgt maar dat je permissies meteen hersteld worden. Raar dat dat niet gebeurd is, dan is er toch meer aan de hand

Zou het te maken kunnen hebben met de Board portal of shout box die het service team heeft geinstaleerd. Misschien dat er ergen iets verkeerd is overgeschreven of dergelijke heb dr helemaal geen verstand van ma probeer mee te denken!marian0810 schreef:Nee die is ook niet goed, je kunt niet naar index.php én tegelijk naar ucp.php gaan.David schreef:Nee dat werkt helaas ook niet:(
Het is ook niet de bedoeling dat je daarmee dat linkje terugkrijgt maar dat je permissies meteen hersteld worden. Raar dat dat niet gebeurd is, dan is er toch meer aan de hand
- marian0810
- Contacteer:
Wat zie je als je op de link naar je Beheerderspaneel klikt?
Het kopje beheerderspaneel staat er niet eens. Dus daar kan ik ook niet opdrukken. Als iemand de link heeft kan ik er watisnf.nl van maken en kijken of ik dr in kom!!
Kheb het opgezocht in me geschiedenis, dan komt er dit te staan:
Doordat je geen beheerder bent, beschik je niet over de juiste permissies om het beheerderspaneel te openen.
Kheb het opgezocht in me geschiedenis, dan komt er dit te staan:
Doordat je geen beheerder bent, beschik je niet over de juiste permissies om het beheerderspaneel te openen.
- marian0810
- Contacteer:
Misschien kun je dit eens proberen?
viewtopic.php?f=40&t=49466#p391836
En in dit topic had iemand hetzelfde probleem omdat hij vergeten was de sql uit te voeren bij het updaten naar de nieuwste versie.
viewtopic.php?f=40&t=49466#p391836
En in dit topic had iemand hetzelfde probleem omdat hij vergeten was de sql uit te voeren bij het updaten naar de nieuwste versie.
Tis wel een ander soort probleem als mij hoor;) Hij is zijn permissie helemaal kwijt, Ik was gebruikers permissie's aan het testen en helaas kan ik dat nu niet meer terug draaien. Kan me forum dus tijdjelijk niet beheren tot ik dit probleem heb opgelost!
Maar ik het het geprobeerd maar hij wil geen reactie terug geven. Ik krijg een fout melding.
HERSTEL ik heb eventjes verkeerd gelezen:( Optie 1 heb ik geprobeerd die werkt dus niet. Optie 2 kom ik niet helemaal uit, mijn engels is niet zo super helaas!!
Maar ik het het geprobeerd maar hij wil geen reactie terug geven. Ik krijg een fout melding.
HERSTEL ik heb eventjes verkeerd gelezen:( Optie 1 heb ik geprobeerd die werkt dus niet. Optie 2 kom ik niet helemaal uit, mijn engels is niet zo super helaas!!
Dat met die Stijlen veranderen werkt niet, ik heb verschillende stijlen gebprobeerd en in geen enkele kan ik de zin Permissie's herstellen vinden. Poeh!!! En de rest van dat engelse geklep kwam ik niet uit...
- marian0810
- Contacteer:
En je hebt niet pas een update uitgevoerd?
Het phpbb service team heeft uhmzzz, voor de jaar wisseling geloof ik de update naar 3.0.4 gedaan!marian0810 schreef:En je hebt niet pas een update uitgevoerd?
Ik heb het even opgezocht.
16 December heb ik een PB dat mijn forum is verhuisd van Database en dat ik de nieuwe update heb. Misschien kan de verhuizing naar een andere server ook dwars zitten maar dat weten jullie beter als mij. Het kan dus ook aan de update liggen. Maar goed hoe los ik dit op is de vraag nu??
Probleem opgelost door een vriend van me!! In de database heeft die in de map user de user_perm_from op 0 gezet!! Toen was heel me probleem opgelost!! bedankt voor je moete en je tijd!!
Beste mensen,
Toch even deze discussie weer opwarmen want het probleem was wel opgelost, maar de fout zit er nog steeds. De link permissie herstellen is nog steeds niet zichtbaar.
Iemand van het service team heeft even voor me gekeken in:
acp_main, overall_header en functions.php
Maar hier kon hij de fout niet vinden, heeft iemand anders misschien een idee waar de fout kan zitten of vandaan komt? en hoe we deze herstellen.
Groet David
Toch even deze discussie weer opwarmen want het probleem was wel opgelost, maar de fout zit er nog steeds. De link permissie herstellen is nog steeds niet zichtbaar.
Iemand van het service team heeft even voor me gekeken in:
acp_main, overall_header en functions.php
Maar hier kon hij de fout niet vinden, heeft iemand anders misschien een idee waar de fout kan zitten of vandaan komt? en hoe we deze herstellen.
Groet David