witte pagina's bij openen fora, na update

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Pascal
Contacteer:

Re: witte pagina's bij openen fora, na update

Bericht door Pascal » 09 feb 2009, 09:52

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

ericbrouwer

Bericht door ericbrouwer » 09 feb 2009, 11:01

Pascal, je bent mijn held !!!

dank jullie allemaal voor het meedenken. zonder jullie adviezen had ik waarschijnlijk nog steeds met m'n handen in het haar gezeten.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 09 feb 2009, 13:41

Maar zijn de problemen ook opgelost nu :?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Raimon
Contacteer:

Bericht door Raimon » 09 feb 2009, 18:38

Mid schreef: Kennelijk loopt het daardoor vaak niet goed, waardoor ik het niet kan aanraden... ;)
Dan heeft het nog steeds niks te maken met dat de updater dat niet aan kan, of dat je alleen van versie naar versie kan gaan.
Tevens loopt het daardoor niet fout, eerder verkeerd uploaden, of niet samenvoegen van bestanden etc etc.

Een update pakket van 3.0.2 -> 3.0.4 kan je prima in één keer updaten, van versie naar versie is erg onnodig dubbel werk.
En daardoor loopt het niet fout, eerder door een verkeerde upload-methode een update methode van 3.0.2 -> 3.0.4 kan net zo verkeerd gaan als een update methode van 3.0.2 -> 3.0.3 .
Maar vergeet niet de updater is gewoon een diff methode , geen magic update tool dat nooit verkeerd kan gaan ;) .

ericbrouwer

Bericht door ericbrouwer » 10 feb 2009, 08:35

kevin1979 schreef:Maar zijn de problemen ook opgelost nu :?
Als de problemen niet opgelost waren had ik heb niet tot mijn held uitgeroepen :D er zijn ongeveer 80 mensen min of meer afhankelijk van het forum. :mrgreen:

Gesloten