http://phpbbcom.phpbbservice.nl/kb/arti ... rrors.html
witte pagina's bij openen fora, na update
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: witte pagina's bij openen fora, na update
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
-
ericbrouwer
Pascal, je bent mijn held !!!
dank jullie allemaal voor het meedenken. zonder jullie adviezen had ik waarschijnlijk nog steeds met m'n handen in het haar gezeten.
Maar zijn de problemen ook opgelost nu 
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Dan heeft het nog steeds niks te maken met dat de updater dat niet aan kan, of dat je alleen van versie naar versie kan gaan.Mid schreef: Kennelijk loopt het daardoor vaak niet goed, waardoor ik het niet kan aanraden...
Tevens loopt het daardoor niet fout, eerder verkeerd uploaden, of niet samenvoegen van bestanden etc etc.
Een update pakket van 3.0.2 -> 3.0.4 kan je prima in één keer updaten, van versie naar versie is erg onnodig dubbel werk.
En daardoor loopt het niet fout, eerder door een verkeerde upload-methode een update methode van 3.0.2 -> 3.0.4 kan net zo verkeerd gaan als een update methode van 3.0.2 -> 3.0.3 .
Maar vergeet niet de updater is gewoon een diff methode , geen magic update tool dat nooit verkeerd kan gaan
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
ericbrouwer
Als de problemen niet opgelost waren had ik heb niet tot mijn held uitgeroepenkevin1979 schreef:Maar zijn de problemen ook opgelost nu