kan iemand mij helpen dankje
vraag! instaleren
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
vraag! instaleren
ik ben bij het stuk dat hij alles test aleen daar kom ik niet verder 
Re: vraag! instaleren
Krijg je een foutmelding oid?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
nee ik kopieer de tekst wel even van niet goed is
dit is het
Bestanden en mappen
Vereist - Om phpBB goed te laten functioneren moeten sommige bestanden en mappen toegankelijk en beschrijfbaar zijn. Indien er "niet gevonden" staat, moet je het/de betreffende bestand(en) en/of map(pen) aanmaken. Indien er "onbeschrijfbaar" staat moet je phpBB de benodigde schrijfpermissies geven.
cache/:
Gevonden, Onbeschrijfbaar
files/:
store/:
Optionele bestanden en mappen
Optioneel - De permissie instellingen van deze bestanden en/of mappen zijn niet verplicht. Het installatiesysteem zal ze op verschillende manieren proberen maken als ze niet bestaan of niet beschrijfbaar zijn. Indien ze wel bestaan, zal de installatieprocedure versnellen.
config.php:
images/avatars/upload/:
dit is het
Bestanden en mappen
Vereist - Om phpBB goed te laten functioneren moeten sommige bestanden en mappen toegankelijk en beschrijfbaar zijn. Indien er "niet gevonden" staat, moet je het/de betreffende bestand(en) en/of map(pen) aanmaken. Indien er "onbeschrijfbaar" staat moet je phpBB de benodigde schrijfpermissies geven.
cache/:
files/:
store/:
Optionele bestanden en mappen
Optioneel - De permissie instellingen van deze bestanden en/of mappen zijn niet verplicht. Het installatiesysteem zal ze op verschillende manieren proberen maken als ze niet bestaan of niet beschrijfbaar zijn. Indien ze wel bestaan, zal de installatieprocedure versnellen.
config.php:
images/avatars/upload/:
Je moet even de mappen en bestanden die daar beschreven staan de CH'MOD van 777 geven.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
maar hoe doe je dat dan?
het is al gelukt dankje wel!
het is al gelukt dankje wel!
Laatst gewijzigd door Raimon op 11 jan 2009, 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Dubbel post verwijderd
Reden: Dubbel post verwijderd