mail doet het niet
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
mail doet het niet
Waar vind ik die bulkmail knop in admin ?
"Grow your own garden in your own soul, don't wait for someone else to bring you flowers."
Re: mail doet het niet
Beheerderspaneel -> Systeem -> Massa e-mail
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
ok maar misschien wil iemand anders het kwijt, vroeg t niet speciaal aan jou, gewoon algemeen.
"Grow your own garden in your own soul, don't wait for someone else to bring you flowers."
Maria: Zou je alsjeblieft voortaan een nieuw topic willen openen in plaats van een topic van meer dan een jaar oud? Ik heb je topic nu gesplitst.
Ja hoor
wil geen dubbele dingen openen, maar ok, maak wel nieuwe
Huh? Wat bedoel je hiermee, ik heb je gezegt waar je heen moet in je beheerderspaneel om een Massa Email te sturen, dat was toch je vraag? En als het niet zo was, kan je dan iets duidelijker zijn met wat je wel bedoeld.maria schreef:ok maar misschien wil iemand anders het kwijt, vroeg t niet speciaal aan jou, gewoon algemeen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Ik had hem al gesplitst van het originele topic, je had dus geen nieuwe hoeven te openen. Ik heb je andere topic nu gesloten.maria schreef:Ja hoor