Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Connifeer
Bericht
door Connifeer » 12 dec 2008, 01:36
- Adres van je forum: http://www.crazy-gang.nl
Event. modificaties op je forum: x
Wanneer ontstond het probleem? Sinds het begin
phpBB versie: 3.0.3
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ja, een klein beetje..maar het was er toen al niet
Wat is het probleem?
Ik kan als ( beheerder ) geen berichten wijzigen alleen verwijderen. Wat moet ik nu doen ? Want soms post ik iets en wil ik iets veranderen maar dan kan het niet, dan moet ik het gehele bericht verwijderen.
Weten jullie het probleem / oplossing ?
Mvg, Conni.
-
Jim
-
Contacteer:
Bericht
door Jim » 12 dec 2008, 07:33
Mmm... probeer eens de map styles/jestijl/imageset/en te hernoemen naar styles/jestijl/imageset/nl.
-
Masterbas
-
Contacteer:
Bericht
door Masterbas » 12 dec 2008, 08:20
Sta je ook gewoon als eigenaar ingesteld? Want anders moet je gewoon je permissies even aanpassen

Groeten,
Masterbas
-
Connifeer
Bericht
door Connifeer » 12 dec 2008, 12:36
Masterbas schreef:Sta je ook gewoon als eigenaar ingesteld? Want anders moet je gewoon je permissies even aanpassen

Ja het forum staat ook op mijn naam.
Jim schreef:Mmm... probeer eens de map styles/jestijl/imageset/en te hernoemen naar styles/jestijl/imageset/nl.
Thnx het staat er bij !

-
Paul
- Beheerder

-
Contacteer:
Bericht
door Paul » 12 dec 2008, 13:36
Masterbas schreef:Sta je ook gewoon als eigenaar ingesteld? Want anders moet je gewoon je permissies even aanpassen

Dat maakt niet uit, je moet dan nog steeds gewoon de normale moderator permissies instellen, als founders alleen a_ permissieskrijgen standaard.
PS: Connifeer, ik heb je dubbelposteven samengevoegd

.