Hulp gevraagd ivm installatiefout

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
jcoppes

Hulp gevraagd ivm installatiefout

Bericht door jcoppes » 01 dec 2008, 22:47

hallo,

Domeinnaam: www.hoortoestelforum.nl
Ik heb onlangs gebruik gemaakt van PHPBB3 en de installatie was hartstikke goed verlopen. Was zelfs al bezig om het een en ander te wijzigen in het forum en ook al begonnen met texten aan te brengen.

Echter was het forum iedere keer alleen te bereiken met de URL: www.hoortoestelforum/phpbb3 en dus niet gewoon dmv www.hoortoestelforum.nl . Nu had ik dus gelezen dat ik de map install moest hernoemen of verwijderen. Ik had deze dus verwijdert, maar bleef ik alleen via www.hoortoestelforum/phpbb3 op mijn forum te kunnen komen. Nu dacht ik slim te zijn door de map install weer terug te zetten in de phpbb3 map op de server. Maar dit gaf dus geen succes, want nu kan ik helemaal niet meer op mijn site komen en snap er helemaal niks meer van hoe ik het weer goed krijg.

Graag hulp hiervoor.

Heel erg bedankt alvast !!!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd ivm installatiefout

Bericht door Paul » 01 dec 2008, 23:17

Je moet alle bestanden in de map phpbb3/ verplaasten naar 1 map hoger. Daarna werkt het wel correct zonde rphpbb3/

Semi_Deus
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd ivm installatiefout

Bericht door Semi_Deus » 01 dec 2008, 23:20

(en dus wel weer die install folder hernoemen of verwijderen ;) )
Afbeelding

Gesloten