- Adres van je forum: http://www.bus-forum.nl
phpBB versie: 3.0.2
Wat is het probleem?
Als gebruikers op ons forum geabonneerd zijn op een onderwerp krijgen zij automatisch een email als er een nieuwe reactie geplaatst is. In die mail staat ook een link naar de indexpagina van het forum maar die link voert echter niet naar de indexpagina van het forum maar naar de eerste pagina van het betreffende topic waar zij op geabonneerd zijn.
Nu ben ik al bezig geweest met de code in het bestand functions_posting.php maar ik krijg het niet voor elkaar om de link naar de indexpagina van het forum te laten verwijzen. Wie helpt me op weg en kan me vertellen wat ik in de code moet wijzigen?
Hier de code uit "functions_posting.php"
Code: Selecteer alles
'U_FORUM' => generate_board_url() .
"/viewforum.$phpEx?f=$forum_id",
'U_TOPIC' => generate_board_url() . "/viewtopic.$phpEx?f=$forum_id&t=$topic_id",
'U_NEWEST_POST' => generate_board_url() . "/viewtopic.$phpEx?f=$forum_id&t=$topic_id&p=$post_id&e=$post_id",
'U_STOP_WATCHING_TOPIC' => generate_board_url() . "/viewtopic.$phpEx?f=$forum_id&t=$topic_id&unwatch=topic",
'U_STOP_WATCHING_FORUM' => generate_board_url() . "/viewforum.$phpEx?f=$forum_id&unwatch=forum",
Code: Selecteer alles
Subject: Melding van het plaatsen van een reactie - {TOPIC_TITLE}
Hallo {USERNAME},
Je hebt deze e-mail ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp: "{TOPIC_TITLE}" op {SITENAME}. Er is een reactie gekomen op dit onderwerp na je laatste bezoek. Je kan de volgende link gebruiken om deze reactie(s) te bekijken. Je ontvangt geen e-mails meer over dit onderwerp totdat je het bezocht hebt.
Als je de laatste berichten sinds je laatste bezoek wilt zien, klik dan op de volgende link:
{U_NEWEST_POST}
Als je naar het onderwerp wilt gaan, klik dan op de volgende link:
{U_TOPIC}
Als je naar het forum wilt gaan, klik dan op de volgende link:
{U_FORUM}
Als je geen e-mails wilt ontvangen kan je op "Geen abonnement meer op dit onderwerp" klikken onderaan het onderwerp. Of klik op de volgende link:
{U_STOP_WATCHING_TOPIC}
{EMAIL_SIG}
Erik