Moderator melding

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
HenryP

Moderator melding

Bericht door HenryP » 14 nov 2008, 15:40

Onlangs ben ik overgegaan van 2 naar 3. Nu zijn de volgende instellingen veranderd en ik weet niet hoe en waar ik dat aan kan passen:
- Als iemand een bericht plaatst in een forum dan moet dit eerst goedgekeurd worden door de moderator, maar deze krijgt hier geen bericht van. Het goedkeuren van topics zou ik graag uit willen zetten (uitsluitend geregistreerde gebruikers mogen posten).
- De moderator krijgt geen mail meer als er een nieuw bericht in zijn forum is geplaatst. Waar kan ik dat weer aan zetten?

webjoch

Re: Moderator melding

Bericht door webjoch » 14 nov 2008, 15:48

HenryP schreef:- Als iemand een bericht plaatst in een forum dan moet dit eerst goedgekeurd worden door de moderator, maar deze krijgt hier geen bericht van. Het goedkeuren van topics zou ik graag uit willen zetten (uitsluitend geregistreerde gebruikers mogen posten).
beheerderspaneel > permissies > forum permissies > kies het forum > beheergroepen: kies geregistreede gebruikers > kies nu de permissie die je wil hebben. Dus niet: op moderatie wachtrij
HenryP schreef:- De moderator krijgt geen mail meer als er een nieuw bericht in zijn forum is geplaatst. Waar kan ik dat weer aan zetten?
Mensen kunnen zich abonneren op een onderwerp. Bij ieder onderwerp staat een linkje "Abonneer onderwer"

HenryP

Bericht door HenryP » 14 nov 2008, 16:00

webjoch schreef:beheerderspaneel > permissies > forum permissies > kies het forum > beheergroepen: kies geregistreede gebruikers > kies nu de permissie die je wil hebben. Dus niet: op moderatie wachtrij
Thx, dit was wat ik zocht: "Kan berichten plaatsen zonder goedkeuring"
webjoch schreef:Mensen kunnen zich abonneren op een onderwerp. Bij ieder onderwerp staat een linkje "Abonneer onderwer"
Dat klopt, maar ik zou graag willen dat de moderator een berichtje krijgt als er iets (nieuws) in zijn forum is gepost

webjoch

Bericht door webjoch » 14 nov 2008, 16:06

HenryP schreef:Dat klopt, maar ik zou graag willen dat de moderator een berichtje krijgt als er iets (nieuws) in zijn forum is gepost
Dus je wilt dat alleen als de auteur een moderator is, dat bij zijn topics een email krijgt wanneer er iets nieuws in gepost is? Of begrijp ik het verkeerd?

Iedere gebruiker kan dit appart inschakelen:

gebruikerspaneel > Forum instellingen > Wijzig berichtstandaarden > Waarschuw mij standaard bij antwoorden: ja

Standaard staat dit op "nee"

HenryP

Bericht door HenryP » 14 nov 2008, 16:11

Nee, ik wil graag dat als er door een willekeurig persoon iets in een forum wordt gepost, de moderator van dat forum dan een mail krijgt. In 2 was hier een mod voor, maar die kan ik voor 3 niet vinden.

webjoch

Bericht door webjoch » 14 nov 2008, 16:15

Sorry daar kan ik je niet mee helpen :(

Je kan het in het modificaties forum is proberen

rveluw

Bericht door rveluw » 07 jan 2011, 10:22

Hallo,

Ik zit met het zelfde probleem m.u.v. het plaatsen van een bericht zonder toestemming.

Op het moment dat een geregistreerde gebruiker een onderwerp wil plaatsen dan moet dit goedgekeurd worden, her reageren hierop gaat wel zonder toestemming.
Hoe stel ik het in dat de gebruiker binnen het forum onderwerpen kan aanmaken zonder toestemming?? alvast bedankt

groet Rob

Gesloten