- Adres van je forum: http://www.htcforum.nl
Event. modificaties op je forum:NVT
Wanneer ontstond het probleem?NVT
phpBB versie: 3.0.2
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?NVT
Wat is het probleem?
Ik zie overal waar HTC Forum zou moeten staan "" staan.
Bijvoorbeeld in de disclaimer, ontvangen van een mail enz.
Waar kan ik dit aanpassen?
¨¨ inplaats van forum naam
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
¨¨ inplaats van forum naam
Re: ¨¨ inplaats van forum naam
Dat is de forumnaam die je hebt ingesteld in de configuratie. (heb je nu waarschijnlijk leeg ingevuld)
Is deze nog ergens aan te passen?
Beheerderspaneel --> instellingen forum
Nu staat het er wel weer ja
Maar ik maak gebruik van een logo, dus de naam die ik daar invoer wil ik eigenlijk niet in de bovenste balk hebben.

Maar ik maak gebruik van een logo, dus de naam die ik daar invoer wil ik eigenlijk niet in de bovenste balk hebben.
dan moet een bestand aanpassen: includes/<template map>/template/overall_header.hmtl
Haal weg: {SITENAME}
Niet helemaal goed, het moet het bestand: styles/jestijl/template/overall_header.html zijn.webjoch schreef:dan moet een bestand aanpassen: includes/<template map>/template/overall_header.hmtl

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Staat 2 keer in die file, moeten die ook allebei weg?
Nee, degene tussen de <title> tags staat kan je laten staan.
Laatst gewijzigd door Jim op 12 nov 2008, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
oops.. foutjeJim schreef:Niet helemaal goed, het moet het bestand: styles/jestijl/template/overall_header.html zijn.webjoch schreef:dan moet een bestand aanpassen: includes/<template map>/template/overall_header.hmtl

Heb het verwijderd, maar nu zie ik in de balk een stuk code staan.
Dan heb je denk ik te veel verwijdert. Bijvoorbeeld een haakje (<) weg gehaald. Wat staat er dan precies voor code?
id="keywords" type="text" maxlength="128" title="Zoek naar trefwoorden" class="inputbox search" value="Zoek ..." onclick="if(this.value=='Zoek ...')this.value='';" onblur="if(this.value=='')this.value='Zoek ...';" />
Je hebt dus ergens in de code de volgende code weggehaald: "<input " je moet terug backupen (als dat kan) en goed opletten dat je alleen {SITENAME} weghaald
Heb btw gezien dat jim zijn post had geëdit. Je moet dus niet tussen de <title> tags weghalen.
Heb btw gezien dat jim zijn post had geëdit. Je moet dus niet tussen de <title> tags weghalen.
Bedankt hij werkt weer. Heb gewoon de orginele code terug geplaatst.